Ga naar inhoud

[OPGELOST] Pheenet HotSpot Gateway WAS-101 Bevestigingsscherm ontbreekt

Gast johndoe

Aanbevolen berichten

Dit is een betaald systeem

Wil je inloggen, dan moet je een een password en usename opgeven in een welkoms- scherm, daarna ben je draadloos verbonden met internet.

Als je uitlogt, open je het welkomsscherm weer waarop staat logout , als je hier op drukt, wordt nog een maal gevraagd, weet u het zeker dat u wilt uitloggen, als je dit bevestigd ben je offline.

Het probleem is dat niet alle laptops op de zelfde manier de popups ontvangen, ondanks dat de popups onderdrukking uitgschakeld is.

Het bevestigingsschermpje, wordt op de meeste laptops wel getoond, maar een enkele laptop wordt dit niet getoond , waardoor je het uitloggen niet kunt bevestigen waardoor de internetverbinding tot stand blijft, wat dan tijd kost. Ik denk dat het ergens in de beveiliging van de laptop zit.

Wij kan mij daar advies overgeven of heeft iemand hier misschien een idee over ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een betaald systeem

Wil je inloggen, dan moet je een een password en usename opgeven in een welkoms- scherm, daarna ben je draadloos verbonden met internet.

Als je uitlogt, open je het welkomsscherm weer waarop staat logout , als je hier op drukt, wordt nog een maal gevraagd, weet u het zeker dat u wilt uitloggen, als je dit bevestigd ben je offline.

Het probleem is dat niet alle laptops op de zelfde manier de popups ontvangen, ondanks dat de popups onderdrukking uitgschakeld is.

Het bevestigingsschermpje, wordt op de meeste laptops wel getoond, maar een enkele laptop wordt dit niet getoond , waardoor je het uitloggen niet kunt bevestigen waardoor de internetverbinding tot stand blijft, wat dan tijd kost. Ik denk dat het ergens in de beveiliging van de laptop zit.

Wij kan mij daar advies overgeven of heeft iemand hier misschien een idee over ?

Kan iemand misschien :ciao:helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

is op elke laptop het zelfde programma geinstalleerd?

dus niet alleen dat programma om verbinding mee te maken, maar ook zelfde antivirus, firewall enz.

via wat word het hoofdscherm benaderd?

programma zelf of via de browser?

want ook daar kan het aan liggen.

controleert u eens de instellingen van de browser en van windows zelf.

en is het windows xp of vista?

Link naar reactie
Delen op andere sites

is op elke laptop het zelfde programma geinstalleerd?

dus niet alleen dat programma om verbinding mee te maken, maar ook zelfde antivirus, firewall enz.

via wat word het hoofdscherm benaderd?

programma zelf of via de browser?

want ook daar kan het aan liggen.

controleert u eens de instellingen van de browser en van windows zelf.

en is het windows xp of vista?

De laptops zijn van verschillende personen, met hun eigen beveligingsinstellingen/programma,s Gebruiken xp en/of vista.

Er is niet een speciaal programma voor nodig om in te loggen, dit gebeurd via de browser van explorer.

Ik denk dat het iets is met de beveiliging , dat sommige laptops bepaalde scrips blokkeren. Voor sommige laptops is het voldoende om alleen de popup-blokkering op te heffen.

Wat zal ik meer kunnen doen, bij die laptops waar dit niet bij werkt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

u zou eens kunnen kijken met welke browser er naar toe gesurft word.

sommige dingen werken dus niet helemaal lekker met andere browsers.

er zou via het configuratiescherm een aanpassing gemaakt kunnen worden over de windows beveiliging.

anders de instellingen van het antivit/firewall pakket eens nazien, daar kan het ook in geblokeerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft ook werkelijk met de beveiliging te maken

k kreeg nog een volgende tip opgestuurd,

Vermoedelijk door een te hoge zone in de internet instellingen / iexplorer, hierdoor wordt het dan niet toegestaan om scripts uit te voeren.

Ik ben dus naar intenetopties gegaan, en zowel de privacy als de beveiliging op normaal gezet

Achteraf is het logisch, de popups laat je toe, maar als je de privacy en beveiliging op hoog zet of hoger dan normaal kunnen er scrips geblokkeerd worden

Het is in ieder geval opgelost, bedankt voor het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.