Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn eerste vraag als nieuweling .

Ik heb gisteren mijn gold-shake van telenet laten vervangen door de basic-shake.

Waar door de download snelheid van 50 naar 30 mbps gaat, is hier een groot verschil merkbaar in het gebruik van de computer.

:hmmmm:

Geplaatst:

Dag walterd,

welkom op PCH.

30 Mbps volstaat om comfortabel te surfen zonder last te hebben van traagheid / haperingen.

Je kan o.a. hier en hier je downloadsnelheid meten...komt deze overeen met de beloofde snelheid ?...

Geplaatst:

ok asus. heb zo juist test uitgevoerd was 28.56 download speed en 2.32 upload speed.

nog een vraagje mijn zoon wil binnenkort een ipad kopen zijn dan deze snelheden ook nog goed genoeg.

bedankt voor de snelle reactie.

Geplaatst:

De resultaten komen alvast overeen met de beloofde waardes...ook voor een iPad volstaat dit.

Je kan dit eventueel eens op voorhand testen met een iPad van iemand uit de familie of kennissenkring, zo ervaar je het toestel en de snelheid.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.