Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sedert een drietal dagen kan ik geen enkele video meer bekijken op Youtube .

Ik krijg het volgende bericht :'kan norton confidential niet laden' .

Hoe kan ik dat oplossen ?

(Windows 7 - Google chrome )

Geplaatst:

Bij het versturen van mijn vraag , kreeg ik een link naar enkele gelijkaardige vragen.

Daarin werd een oplossing voorgesteld via het verwijderen van Adove Flash player en de installatie van de meest recente versie .

Ik heb de link gevolgd....helaas zonder resultaat.

Geplaatst:

Wat die melding betreft van Norton confidential, ga eens naar de instellingen bij Google Chrome, dan klik je op extensies.

Als je daar een plugin van Norton tegenkomt moet je het vinkje erachter (dus de extensie uitschakelen) eens verwijderen.

Krijg je de foutmelding nu nog?

Geplaatst:

Beste Clarkie,

Zo te zien was dit een goede tip :

de foutmelding is weg.

Eén vraag heb ik nog wel : heeft het uitschakelen van Norton op die plaats geen gevolgen voor het veilig surfen ?

Geplaatst:

@ Clarkie: die ga ik eens van naderbij bekijken .

Dankuwel voor de assistentie:-).

Ik ga deze vraag nog niet als 'opgelost' markeren ; ik wil het probleem nog even in de gaten houden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag jean2,

Is je probleem volledig opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.