Ga naar inhoud

Vastlopen computer

giovanni

Aanbevolen berichten

Op basis van je huidige log is er niet meteen een aanwijzing naar een softwarematig probleem, dat het vastlopen van je computer zou kunnen veroorzaken. Het log van HJT is nog even netjes als na de vorige behandeling. Moet dus - dit keer - een andere reden hebben.

Download opnieuw Combofix en zet het op je Bureaublad (dan kunnen we misschien iets meer ontdekken).

Dubbelklik op Combofix.exe en volg de instructies, aanvaard de disclaimer door y te typen. Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log combofix.txt openen.

NOTA: Indien je virusscanner reageert met een melding van een scriptuitvoering, moet je dit toestaan.

Hang het log van Combofix aan je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zie ik geen enkele aanwijzing in je logs voor je problemen. Kan aan mij liggen, natuurlijk ... maar ik denk dat er andere (niet-softwarematige) oorzaken moeten zijn. Alleen is dat niet echt my-cup-of-tea. Andere en betere forummers gezocht, in dit geval :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik aan het werken ben met de computer gebeurt het regelmatig dat deze mijn tekst die ik aaan het typen ben niet meer verdertypt terwijl ik wel verder doe. Ook tijdens het spelen onderbreekt hij regelmatig. Dan blijft het beeld even stilstaan en gaat daarna weer verder. dit is soms wel lastig, het steeds wachten tot hij weer goesting heeft. De onderbreking duurt slechts enkele seconden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt u nog even opgeven wat uw pc specificaties zijn (of heb u deze reeds ergens gepost?)

Zo kunnen we even nakijken of uw pc voldoende is.

Normaal het vastlopen kan wijzen op te weinig ramgeheugen, te veel processen, veel geinstalleerde programma's, antivirusscanner,....

U laat het maar horen,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.