Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Stel nu vast dat ik prullebak niet meer kan ledigen,op de normale manier,dus volledig ledigen.Meeste zaken in prullebak kan ik verwijderen,door manueel stuk per stuk te selecteren en te verwijderen,echter niet allemaal pffff.

Wat kan ik daar aan doen,en wat zou de reden daarvan zijn ?

Bedankt bij voorbaat.

rudy.

Las op internet om CC Cleaner te gebruiken,dit doe ik iedere dag,help niet.

Systeem Prullbak leeg maken,zegt ie op CC Cleaner,als alle andere bestanden gewist zijn,steeds opnieuw,maar dat doet ie juist niet.

aangepast door helpless
Geplaatst:

Ondertussen heb ik al verschillende keren pc heropgestart,en probleem blijft hoor.

Een muziekkaft blijft er in staan,ook met CC Cleaner.

Al de andere krijg ik eruit,ECHTER moet ik steeds manueel doen,uiteraard met ze te selecteren,heel vervelend toch.

Via google lees je van alles,wat te doen,maar als leek,waag ik me daar niet aan,en wacht liever op professioneel nieuws van jullie.

Hopelijk krijg ik nog nuttige tips,alvast hartelijk dank om mij te willen helpen.

Groetjes.

rudy.:top:

Geplaatst:

Ga naar C:\$Recycle.Bin of je daar de prullenmand kan opruimen.

Wat ook kan je eerst een snelkoppeling maken van Prullenbak en daarna weer de snelkopeling verwijderen en prullenbak leeg maken.

Geplaatst:

1)C:\$Recycle.Bin gedaan,en map staat LEDIG,ondanks in werkelijkheid het niet het geval is.

2)Ook dat lukt niet,als ik een tweede snelkoppeling maak,zoals u voorstelde,lukt het niet.

Ik stelde ook vast als ik een tweede snelkoppeling op mijn bureablad zet,dat ik mijn oorspronkelijke snelkoppeling van mijn prullenbak NIET kan verwijderen,als ik rechts aanklik,staat verwijderen niet als èèn van de opties vermeld.

Als ik mijn TWEEDE snelkoppeling van prullenbak rechts aanklik,staat verwijderen wel erbij vermeld,en kan ik die in de oorspronkelijke prullenbak doen zetten.

Andere pogingen mislukten steeds,probeerde zowat van alles.

Groetjes.

rudy.:hmmmm:

Geplaatst:

We zullen eerst eens nagaan of malware ofvirussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor"uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op jebureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een anderepc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe)downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf(bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op"Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nuis alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu isalles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing tothe Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : WindowsVista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voerenvia rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via desnelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgendemap : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\TrendMicro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of KweezieWabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord enbeeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klikdan HIER.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Hey,

Sorry dat ik niet eerder reageerde,die ene muziekkaft die ik er niet uit kreeg,heb ik uit prullebak gehaald en ergens op pc gezet.

Sindsdien kan ik op normale manier prullebak ledigen.Ik waagde me dus niet aan zaken waar ik echt totaal niets van ken,hopelijk hebben jullie daar begrip voor.

Bedankt voor jullie hulp,ben er heel blij mee.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.