Ga naar inhoud

Website maken

Gast yoke

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, de website staat online! Ik had vanalles geprobeerd, maar niets wou lukken als ik mijn website op de server wou krijgen. Uiteindelijk heb ik naar telenet gebeld en daar zeiden ze dat mijn website nog moest gelinkt worden aan mijn account. (Daar heb ik me trouwens een paar dagen echt gek achter gezocht hoe ik dat moest doen dat linken.) De vriendelijke en behulpzame bediende heeft dit dan voor mij gedaan, maar nu weet ik helaas niet hoe dat linken juist in zijn werk gaat. Enfin, mijn probleem is opgelost en deze discussie mag dan ook gesloten worden. Moest er iemand weten hoe je een webite linkt aan je account dan wi ik dat natuurlijk nog heel graag vernemen, want dat zou handig zijn als ik nog eens een website wil bijmaken. Ik wil ook nog even kwijt dat ik de website met FileZilla online heb gekregen, dat was het eenvoudigste volgens de bediende van telenet.

groetjes en allemaal bedankt voor de informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antwoord op die vraag hoe je een website moet linken aan je telenetaccount wordt in de faq's niet uitgelegd. Ik heb ze allemaal doorgelezen en op alle mogelijke manieren geprobeerd.

Tja ze staat nu toch online en ik heb al veranderingen kunnen aanbrengen, dus mijn probleem is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

waarschijnlijk is dit linken van account aan website zo:

je vraagt een adres aan. (bijv. www.mijndomein.be) en je moet een account registreren (betaald of onbetaald)

omdat het account en mogelijk de website nog niet "bij elkaar staan" moet dit gelinkt worden.

door in het account de juiste .be/.nl enz te kiezen (betaald)

zo kun je (lijkt mij) meerdere site's op 1 account hebben staan, zodat je niet iedere keer een nieuw account moet aanmaken, maar gewoon met één en hetzelfde account kan blijven werken met dezelfde of andere inlog gegevens voor je FTP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.