Ga naar inhoud

Internet problemen


Aanbevolen berichten

Sinds ik aangesloten ben bij Telenet heb ik steeds problemen met het internet.

Het is een heel trage verbinding ofwel ben ik herhaaldelijke malen geblokkeerd.

Ik krijg dan een scherm van probeer het later nog eens opnieuw.

Hiervoor heb ik al gebeld naar Telenet maar ze zeggen dat het probleem bij mij ligt.

Iets met mijn virus die te zwaar zou zijn?

Ik weet gewoon niet goed hoe dit probleem op te lossen.

Heb weinig ervaring bij zulke problemen.

Weet iemand hoe dit op te lossen opdat ik niet steeds word belemmerd als ik iets

opzoek in Google of naar mijn emails wil kijken? Het systeem werkt 9/10 keer niet.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Groeten,

Ingrid Vanheel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.