Ga naar inhoud

Word Professional Plus 2010: bestanden 'splitsen' in balk?

DKB

Aanbevolen berichten

Hallo,

Misschien een rare vraag, maar is het ook mogelijk om, wanneer twee bestanden van word openstaan, ze allebei apart naast elkaar weer te geven in de balk onderin het scherm? Ik werk altijd graag met veel verschillende bestanden open, maar het 'switchen' tussen twee bestanden vind ik te omslachtig. Ik heb al geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen met slepen, maar op de manier waarop ik dit doe werkt het niet.

Alvast bedankt!

Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, bedankt voor de reactie. Ik heb even 'gespeeld' met Word, maar ik krijg alleen de twee schermen van de openstaand word-documenten onder elkaar, dus twee in een scherm. Hoewel dit handig is, is dit niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat ik de word documenten onderin de taakbalk (ik weet niet of dit de goede term is, maar ik bedoel helemaal onder op het scherm van de computer, waar staat welke programma's openstaan) naast elkaar wil weergeven, niet dat ze 'achter'elkaar staan.

post-38625-1417705124,6264_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De iconen naast elkaar zetten denk dat niet gaat, maar je kan toch heel snel wisselen door gewoon met de muis op het icoon van Word te gaan staan.

Je ziet dan de twee (of meer) vensters naast elkaar.

post-23245-1417705124,6761_thumb.jpg

Ga met de muis op een venster staan en je ziet de volledige weergave.

Klik je er dan op wordt het op de voorgrond weergegeven.

Zo wordt wisselen tussen verschillende Word documenten toch gemakkelijk en het gaat snel.

post-23245-1417705124,6983_thumb.png

Ook kan je door met de rechtermuisknop te klikken op het Word icoon beneden documenten vastpinnen aan de balk.

post-23245-1417705124,7563_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag DKB,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste clarkie en stegisoft,

Bedankt voor de reacties. Ik weet nu dat datgene wat ik wil niet mogelijk is, maar het plaatsen van verschillende schermen onder elkaar werkt in ieder geval beter dan het switchen tussen de verschillende bestanden. Bedankt voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.