Ga naar inhoud

XP super traag

Aanbevolen berichten

Op mijn werk merk ik weinig verschil. Hier thuis is het verschil dag en nacht.

Wilde net even een bestand als attachment bij mijn mail voegen. Als ik dan een locatie probeer te selecteren moet ik gewoon een paar minuten wachten.

Internet werkt gewoon prima en is ook snel.

Nog een vreemd iets. Als ik Internet Explorer open vanuit mijn buroblad dan opent ie redelijk snel. Echter, als ik Google Chrome open dan duurt dat ook weer een paar minuten

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als ik thuis met een kabel rechtstreeks verbinding maak met mijn modem (dus router er tussenuit) heb ik gewoon Internet.

Ook het openen van mappen e.d. gaat prima. Zodra er een draadloze verbinding tot stand komt als ik thuis ben gaat het mis. Als ik de wifi verbinding uitschakel is het probleem meteen opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je misschien nog een ander apparaat wat je draadloos kan laten verbinden, een andere laptop of smart fhone? En geeft dit een gelijkaardig probleem mocht je dit kunnen proberen.

Krijg zo wel de indruk dat er wat met je router thuis scheelt, om welke router gaat het vermeld eens het merk type en juiste modelnummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een correctie op mijn vorige bericht. Als ik wifi uitschakel en via de kabel verbinding maak dan gaat ook alles super traag.

Alleen als ik geen verbinding heb met Internet werkt Windows prima. Zodra er thuis verbinding is (via de kabel of via wifi) dan wordt de laptop super traag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via Start > Alle programma's > Bureau-accessoires en rechtsklik op de opdrachtprompt en

kies voor Als administrator uitvoeren.

Typ in de opdrachtprompt tasklist /svc >C:\tasklist.txt en druk op Enter

Ga naar de root van je C-schijf waar je het tekst bestand tasklist.txt terug vind en plaats de inhoud in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.