Ga naar inhoud

[OPGELOST] foutmelding van mail in postvak 'UIT'

Gast Tja_Ra

Aanbevolen berichten

Ik heb al meer dan een week een mail met foutmelding in postvak uit staan. Ik kan hem ni verwijderen en telkens ik mn outlook wil sluiten komt er een bericht dat er een mail in postvak uit is en vraagt of ik die wil versturen. als ik op ja klik, komt er dat ik geen geldige account heb voor postvak uit en of ik hem met standaardaccount wil versturen. terug klik ik op ja, maar mn pc doet niks. ik heb echt al vanalles geprobeerd om het op lossen, maar niks lijkt te lukken. kan iemand me aub helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik heb al geprobeerd om mn account opnieuw aan te maken, maar daarmee is mn probleem niet opgelost. Kan u me soms kort uitleggen hoe dak mn mail programma er kan afsmijten en terug kan opzetten en hoe dak een backup moet maken van mn mails?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe u het er af kan smijten weet ik zo niet... dat zal ook niet gemakkenlijk gaan aangezien het geintegreerd is met windows.

backup maken is wel simpel

bestand --> exporteren --> berichten

dit kan ook met de contacten

bestand --> exporteren --> contactpersonen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.