Ga naar inhoud

Hulp bij aanschaf computer

Aanbevolen berichten

Geachte forumlezers,

Graag zou ik gebruik maken van uw expertise bij de aanschaf van mijn volgende computer. De laatste computers die ik gekocht heb zijn door een eenmansbedrijf voor mij samengesteld en geprepareerd, maar deze zijn elke keer redelijk prijzig(over 1000 euro). Daarom wil ik hem deze keer zelf in elkaar zetten. Ik heb echter te weinig kennis om in te schatten wat goed en slecht is, daarom wil ik u vragen mij te helpen.

Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Ik gebruik mijn PC dezerdagen redelijk weinig. Veelal voor het bekijken van films/series en af en toe een spel zoals Football Manager(volgens mij niet heel zwaar). Graag zou ik een PC hebben die HD films aan kan(kan momenteel niet). Verder standaardgebruik; internet, office etc..

Wat is mijn budget ? Maximaal 500 euro, liever nog minder.

Een merkcomputer of een samenstelling ? Nee

Ga ik overklokken ? Nee waarschijnlijk niet

Ga ik later upgraden ? Onwaarschijnlijk

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? USB 3.0 is wel nuttig, maar wat is de meerprijs hiervan? Afhankelijk daarvan..

Ga ik zelf assembleren ? Is mogelijk

Heb ik een besturingssysteem nodig ? Windows graag

Ga ik zelf installeren ? Niet per sé, wel mogelijk

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Geen voorkeur

Heb ik nog randapparatuur nodig ? Neen, heb ook nog een prima dvd writer/reader van m'n huidige pc die gebruikt kan worden.

Heb ik specifieke wensen ? Ik wil minimaal 1000 GB opslagruimte

Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel Nederland, geen voorkeur

Ik zie uit naar uw voorstellen,

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Romain

aangepast door Jonkheer
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.