Ga naar inhoud

Aansluiten op een computer

Gast vbit

Aanbevolen berichten

Geachte heer, mevrouw, ik heb een probleem met het aansluiten van een printer.

Hierbij de volgende gegevens:

Mijn vrouw heeft een computer die met 1 draadje is aangesloten op een router. Daar zit ik met een laptop ook weliswaar via Wifi.(windows7)

Nu hebben we een Wifi printer gekocht , uiteraard werkt die op mijn Wifi laptop wel omdat omdat die in het netwerk is opgenomen.(vista)

Maar die computer met dat draadje(kabeltje dus) krijg ik niet aan de praat.

Iemand de oplossing?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Jan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte heer waar kan ik dat vinden, ik heb de printer gewoon geconfigureerd op mijn laptop en dat ging automatisch.

Sorry hoor voor de overlast maar we hebben er beiden weinig verstand van.

MVG Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje moet er niets in de computer van mijn vrouw gebeuren met de CD die ik bij de printer heb gekregen. Deze CD heb ik nu alleen in mijn laptop verwerkt en misschien ten overvloeden de communicatie tussn mijn laptop en printer is goed. Ik kan dus vanuit mijn laptop de printer wel bereiken en uiteraard printen

MVG Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar apparaten en printer

Ziet je daar de printer en zo ja met de rechtermuisknop op Eigenschappen van de printer klikken. (niet eigenschappen)

Klik daar op tab poorten

Indien daar TCP/IP poort staat dan klik je op poort configureren

Vul daar bij IP-poort de poort op zoals je in de printer had ingesteld.

Indien je geen TCP/IP ziet maar usb en klik je op poort toevoegen

Geeft en kies TCP/IP en vul dan bovenaan de naam van de printer en daaronder de IP-poort

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.