Ga naar inhoud

Acer predator g3120 valt soms plots uit


fabienne112

Aanbevolen berichten

Heb mij een acer predator G3120 gekocht demo bij cool blue en heb mij ook een scherm gekocht van acer.

veebonden met elkaar via hdmi kabel. Regelmatig hoor ik plots zo een lichte zucht en dan komt er op mijn scherm "no signal" en hoor ik de pc niet meer werken. De aan en uit knop brand dan nog wel maar reageert totaal niet als ik erop druk en dan moet ik de voeding uit de pc doen en er terug in steken en dan start de pc opnieuw op en krijg ik ook weer beeld. Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je het scherm eens aansluiten met een andere kabel VGA of DVI?

Mocht dit niets helpen zou ik je adviseren om eens contact op te nemen met de verkoper.

Een oranje brandende aan knop duid wel eens op voedingsproblemen of stroom problemen met het moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag toch aannemen dat je garantie hebt op deze pc, dan horen ze bij Cool Blue te zorgen dat je pc werkend is. :hmmmm:

Daar hoef je zelf toch geen extra onkosten voor te doen omdat ze geen goed werkende pc afleveren.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor jullie antwoordjes hier :-) , hoop dat dit de link is die je bedoelt van mijn hardware.

Vandaag weer enkele keren plots loopt hij vast , aan/uit knop blijft branden maar je hoort hem niet meer draaien en op

mijn scherm komt er no signal op.

http://speccy.piriform.com/results/3omN8sjkCNsu0geVBUqnlyc

hebben jullie misschien enig idee wat het zou kunnen zijn? Als ik de voedingskabel er dan uit trek en er terug in start hij terug en krijg je het scherm wanneer je je computer op de verkeerde manier afzet.

alvast bedankt hé

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oranje brandende aan knop duid wel eens op voedingsproblemen of stroom problemen met het moederbord.

Heb je misschien een voeding om te proberen of kun je er ééntje lenen bij een vriend of kennis.

Let wel als je pc kast verzegeld mocht zijn i.v.m de garantie en je opent de kast vervalt in de meeste gevallen deze garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ging jullie iets laten weten :-) . ik ben dus daarjuist met de desktop terug naar Cool Blue geweest in antwerpen op de boomsesteenweg. Ik heb daar mijn uitleg gedaan en ze zeiden dat het waarschijnlijk ofwel de grafische kaart is ofwel de voeding. Ze zijn dan even naar achter gelopen en gaan vragen peins ik en die persoon kwam terug om te zeggen dat ik mijn geld terug krijg. Dus mijn geld word terug overgeschreven op mijn rekening. Nu natuurlijk zou ik graag zo spoedig mogelijk terug een desktop willen en nu wilde ik jullie vragen of jullie voor mij een goede samenstellling weten of deze samenstellingen goed zijn om Wow te spelen en met de tijd een andere grafische kaart te steken:

Cooler Master Elite 310(geen voeding)

Western Digital 3.5 sata3 500 gb caviar blue

Asus GTX550 Ti 1G

Corsair 600W

Kingston DDR3 8GB 2X4GB HyperX 1600 Mhz

DVD-RW SAMSUNG S222BB 22X SATA BLACK DEM

ASUS LGA1155 PSH77-V ATX

INTEL 1155 CORE I5-2310 2.9 GHz 6MB

of weten jullie een betere samenstelling? ik zou voor deze samenstelling samen met windows 7 premium een bedrag van

833 euro betalen.

bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.