Ga naar inhoud

Acer predator g3120 valt soms plots uit


fabienne112

Aanbevolen berichten

k'weet niet hoe het komt maar wat een webshop betreft stel ik mij dan de vraag "wat als er iets aan is waar kan ik er dan mee terecht (behalve dan hier op het forum :-) ) maar ik bedoel binnen brengen omdat ik er niet zo echt veel van ken gewoon het gebruikelijke en de Wow dan :-) . en de winkel omgeving Antwerpen,Merksem,Deurne qua dus als ik hem moet binnen brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi fabienne112,

Ik heb een samenstelling gemaakt bij Alternate in Aartselaar wat toch aardig bij jou in de buurt is.

Ik heb de samenstelling gemaakt op deels eigen ervaring met de componenten en ervan uit te gaan dat een pc redelijk stil mag zijn. ;-)

Je kan de samenstelling hier bekijken.

Cooler Master Elite 310 > Behouden

Western Digital 3.5 sata3 500 gb caviar blue > Samsung 1TB HD103SJ

Asus GTX550 Ti 1G > SAPPHIRE Radeon HD 7770 GHz Edition OC

Corsair 600W > be quiet! Straight Power E9 CM 580W

Kingston DDR3 8GB 2X4GB HyperX 1600 Mhz > Behouden

DVD-RW SAMSUNG S222BB 22X SATA BLACK DEM > LiteOn IHAS124

ASUS LGA1155 PSH77-V ATX > Behouden

INTEL 1155 CORE I5-2310 2.9 GHz 6MB > Core™ i5-3450

De Samsung HD103SJ geeft je voor ongeveer de zelfde prijs de dubbele opslagcapaciteit, is stil en presteert erg goed.

De SAPPHIRE Radeon HD 7770 GHz Edition OC doet het algemeen beter dan de GTX550 TI voorzien van de laatste PCIe-Versie 3.0 is een stuk koeler dan zijn concurrenten en is één van de stilste in zijn klasse.

Met de be quiet! Straight Power E9 CM 580W voeding heb ik zelf prima ervaringen, door het kabel management heb je geen kabel wirwar in je kast, de voeding is krachtig genoeg ook mocht je later nog willen upgraden en ze is fluisterstil.

De LiteOn IHAS124 gebruik ik persoonlijk vaak als ik pc's assembleer, de brander is snel en ook bij het lezen is deze heel stil.

De Core™ i5-3450 is een betere optie als je kiest voor een H77 chipset moederbord. Zowel het moederbord als de processor ondersteunen geheugen standaard tot 1600 MHz.

Bij de prijs van 952€ komt nog zo'n 39€ voor de assemblage.

Hier onder nog wat extra info over de SAPPHIRE Radeon HD 7770.

http://http://www.youtube.com/watch?v=qUEhRjnsB10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

eerst en vooral hartstikke bedankt voor al die moeite :-) maar ik ben er echt nog niet uit. ik denk dat je er bent van uit gegaan dat ik deze samenstelling dat ik je gegeven had dat ik dat ok vond maar ik lees zoveel over koelers,moederborden,grafische kaarten en het enige dat ik mij afvraag is of er een merk pc bestaat met goede componenten zodat je nog achteraf kan upgraden om de laatste nieuwe spelletjes te spelen of is dat er gewoon niet? Ik vind namelijk een mooie bak ook wel belangrijk want die moet op mijn bureau staan thuis. Vind jij een merk pc zowieso niet goed? kan je daar dan niet mee upgraden of wel met sommige? Ik zou graag bij Cool blue blijven omdat ik daar de service toppie vind. Vandaag stond mijn geld er al terug op dus zoek nu echt wel dringend een goede andere pc te kopen die ik achteraf nog kan upgraden. Weet je er soms een die je goed vind bij Cool Blue? Zou je als je eventjes tijd hebt eens willen kijken? Alvast bedankt. groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je er bent van uit gegaan dat ik deze samenstelling dat ik je gegeven had dat ik dat ok vond
Ik heb enkel een paar dingen gewijzigd die ik dacht dat beter waren en binnen je budget zouden vallen

Met een merk pc zit ik altijd met het probleem dat ik nooit een ideale samenstelling kan vinden, dat is mijn persoonlijke mening uiteraard ;-)

Met een merk pc is het wel eens een probleem als je nadien een sterke grafische kaart wilt plaatsen dat je vaak een nieuwe voeding moet voorzien die de pc van genoeg stroom kan voorzien.

Meestal zijn de voedingen bemeten op het aangeboden systeem wat je koopt en blijft er weinig ruimte over als je een stevige upgrade wilt uitvoeren.

Als je al een pc wilt met een sterkere grafische oplossing ben je vaak met een merk pc ook nog eens duurder uit.

Vergelijk maar eens een merk pc met een zelf samengestelde met vergelijkbare specificaties.

En staar je niet blind op 16 GB werkgeheugen, want de meeste pc gebruikers hebben die helemaal niet nodig.

Met die Acer Predator G3120 heb je gewoon pech gehad, deze was qua specificaties helemaal niet slecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.