Ga naar inhoud

printer HP deskjet 3050 j610 niet gevonden op computer


B4ever

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb sinds gisteren een probleem met mijn printer, hij wordt namelijk niet meer gevonden op de computer. Het probleem is namelijk dat het voorheen altijd goed heeft gewerkt, tot gisteren dus. Ik heb alles geprobeerd om het te maken: testrapporten afgedrukt, software opnieuw geïnstalleerd, printer aan- en uitgezet maar niets hielp...

Alles bleek in orde te zijn. Op mijn printer is de IP-adres wel zichtbaar, het is wel goed aangesloten op netwerk alleen de printer zelf wordt niet gevonden...Met de firewall kan het ook niet te maken hebben want ik heb het ook geprobeerd te installeren met de firewall uit.

Daarnaast had ik ergens gelezen over het configureren van poorten maar helaas is dat ook niet gelukt. Wat me wel is opgevallen is dat het MAC-adres niet wordt gevonden op internet als ik het intyp in mijn browserbalk. Maar ik weet niet of dit voorheen wel lukte toen de printer het wel deed.

Op dit moment kan ik de printer alleen gebruiken via USB uitgang, maar tsja, dit kon ik ook met mijn vorige printer die 10 jaar oud is. Ik zou het graag draadloos willen gebruiken.

Kan iemand me hierbij helpen? Ik zou het erg waarderen.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, Je bent mijn held! :D

Na de systeemherstel is die gewoon gelukt! Dat terwijl ik gisteren gewoon urenlang heb zitten prutsen en niets verder kwam. Wel een beetje vreemd dat het ineens niet meer deed en na de systeemhertel wel weer:hmmmm:

Nu kan ik mooi draadloos printen, nogmaals bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.