Ga naar inhoud

Verwijderde bestanden terughalen

Fleurtje45

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier en ik heb een vraag. Ik heb per ongeluk 2 bestanden verwijderd. Ik had in totaal 4 bestanden. 2 konden er vewijderd worden. Ik heb per ongeluk de verkeerde verwijderd. Ik zijn ook al uit de prullenbak verwijderd want die heb ik geleegd. Ik heb deze bestanden de afgelopen week verwijderd. Dus niet lang geleden. Deze zijn ontzettend belangrijk i.v.m een onderzoek. Hoe kan ik deze terughalen?

Ik was al bezig via MagicQSoftware.com maar dat wil niet echt lukken. Ik snap er niet zo veel van.

Please, wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

Groet,

Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie,

Ik ben met recuva aan de slag gegaan. Uren heeft dit programma gedraaid. Vanaf 16.00 uur tot nu.

Vreemd genoeg zitten de bestanden die ik zoek er niet tussen.

Ik heb ze verwijderd, maar ze komen niet naar boven als ik dit programma laat draaien.

Ik had deze 2 excelbestanden op mijn C-schrijf staan en ook op een externe harde schrijf.

Ik had ze van beiden harde schrijven verwijderd.

Weet je misschien hoe het komt dat het niet naar boven komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je misschien hoe het komt dat het niet naar boven komt?

Omdat ze eventueel overschreven zijn met andere data.

Je kan de zoekopdracht verkleinen door de map op te geven waarin de bestanden zich bevinden, via het vinkje "op een specifieke locatie" en dan op bladeren klikken, je hoeft dus geen ganse schijf of partitie te scannen.

probeer het eens opnieuw, misschien zie je de bestanden dan toch in de lijst staan.

post-23245-1417705126,6895_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.