Ga naar inhoud

te veel programma's

Nenna

Aanbevolen berichten

Ik heb zoveel op mijn laptop staan (ben niet de eerste eigenaar) en ik zit mij af te vragen of er niet veel af kan wat overbodig is. Ik zou graag iemand willen laten kijken dmv bv knipsels van "programma's verwijderen herstellen"?? of ergens anders waar je het kan zien.

Ik ken niemand die iets van computers weet en heb dus niemand om dat te vragen, thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Jean-Pierre dank je wel

post-37572-1417705126,645_thumb.jpg

Ik zit me bijvoorbeeld af te vragen wat ICECIR driver doet want heb werkelijk geen idee wat het is en is best heel groot. En als je iets hebt "upgedate" kan je dan die oudere verwijderen? Ook die Microsoft Visual C daar heb ik zoveel van en neemt veel ruimte in beslag. Ook van Adobe heb ik veel en het enige wat ik volgens mij gebruik is Adobe Reader als ik een document moet openen.

post-37572-1417705126,5572_thumb.jpg

post-37572-1417705126,602_thumb.jpg

aangepast door Nenna
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jean-Pierre, ja ik heb een iPhone maar werk niet met iTunes maar met het programma CopyTrans Suite die is gemakkelijker vind ik. Had je trouwens gelezen wat ik onder de foto's heb geschreven want heb dat er later bijgezet :embarassed:

aangepast door Nenna
Link naar reactie
Delen op andere sites

ICEcir is dus ITE CIR Driver en dat heeft te maken met je Acer laptop,best laten voor wat het is.

Kijk als je een systeem overneemt van iemand is het steeds aan te raden om dat systeem terug te zetten naar fabriek instellingen.

Zo voorkom je onaangename verrassingen en staat je laptop terug op pikobello.

Aan u dus de keuze uiteraard of je dat wil of toch maar niet.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.