Ga naar inhoud

te veel programma's

Nenna

Aanbevolen berichten

Als ik mijn muziek luister dan doe ik het met Bearshare of (omdat ik het toch heb) Media Player of Windows MediaCenter. Zoals eerder gezegd, van Adobe gebruik ik tot nu toe alleen Adobe Reader om documenten te lezen. Als ik, zoals nu net, het programma Adobe Media Player wil openen om te kijken wat het is dan moet ik het eerst nog installeren, dus heb het nog niet gebruikt.

Die Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable programma’s zijn ook erg groot en ik weet niet wat het zijn. Ik gebruik geen iTunes en had het ook verwijderd dus ik weet niet of die Apple programma’s daar iets mee te maken hebben?

Als ik in mijn “Downloads” kijk dan zitten daar dingen in die zóveel ruimte in beslag nemen en ik heb geen idee of ik ze kan verwijderen. Behalve voor mijn foto’s zou ik graag mijn PC naar fabrieksinstellingen willen zetten maar ik heb geen Acer Recovery Management en met ALT + F10 gebeurde er ook niks.

Dus ben erg blij dat jullie de tijd en moeite nemen om mij op deze manier te helpen om mijn PC een beetje goed te krijgen en meer ruimte vrij te maken want ik heb geen codes/CD’s of zo bij de laptop gehad en als ik iets fout zou doen dan kan ik niets meer.

Hieronder doe ik even weer 3 knipsels van programma’s maar nu op datum en alles wat vóór 4 augustus staat stond er al op. De rest heb ik er zelf opgezet of is meegekomen met wat ik heb gedownload. Het laatste knipsel is van de programma's die ik er zelf heb opgezet.

post-37572-1417705127,3247_thumb.jpg

post-37572-1417705127,2539_thumb.jpg

post-37572-1417705127,3076_thumb.jpg

aangepast door Nenna
iets bijgevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Kweezie Wabbit heb die 2 verwijderd. Kan ik nog iets doen om dingen te verwijderen en meer schijfruimte te verkrijgen en onnodige programma's te verwijderen of is dit het wel zo'n beetje.

aangepast door Nenna
iets toegevoegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk zou ik easy driver pro ook verwijderen want eigenlijk heb je die niet nodig.

Aangezien je de pro versie hebt, zal je er wel voor betaald hebben.

Je kan het laten staan tot de licentie vervalt en je opnieuw moet betalen maar dan zou ik het verwijderen.

Als je de Adobe Creative Suite 4 niet gebruikt, mag je die ook verwijderen.

2d3 steady move for Adobe en Adobe media player zullen dan waarschijnlijk mee verdwenen zijn.

Je zegt dat je een IPhone hebt maar dat je de apple software niet gebruikt.

Dan mag je deze ook verwijderen.

Apple software update

Bonjour

Apple mobile device support

Apple application support

De IMVU avatar chat software is een instant messenger zoals de windows live messenger.

Als je die IMVU messenger niet gebruikt, mag je die ook verwijderen.

Na het verwijderen best het register opruimen met CCleaner.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop nooit een programma haha zoals gezegd stond alles wat vóór 4 augustus al op de laptop toen ik hem kreeg. Ik wil de PC heel graag van "mij" maken en er geen dingen op hebben wat ik niet weet wat het is of wat ik er mee moet. Ik gaf al aan dat ik de laptop het liefste weer terug wil zetten naar fabrieksinstellingen maar dat is me nooit gelukt want heb geen Acer Recovery Management en met ALT + F10 gebeurde er ook niks.

Ook heb ik niet veel verstand van computers en als ik iets fout doe zou ik niet weten wat ik moet doen want woon niet zolang in Lelystad en ken verder niemand hier die iets van computers weet.

Ik heb alles verwijderd wat je hebt voorgesteld en mocht ik Adobe Creative Suite 4 toch ooit willen gebruiken kan ik het altijd weer downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het verwijderen van programma's is het aangewezen dat je de laptop grondig opschoont met Ccleaner:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een Acer Aspire 8920G. Sorry bedoel je met schijfbeheer hoeveel er op de schijven staat? post-37572-1417705133,2741_thumb.jpg

Toevallig is mijn laptop gisteren gaan vastzitten, kon niks meer en heb op de startknop moeten drukken om hem uit te doen. Ik was op internet had 3 programma's open en was muziek aan het luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.