Ga naar inhoud

te veel programma's

Nenna

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een partitie van 5GB en een van 10GB waar niets op staat en waar je ook niet aan kan omdat ze geen schijfletter hebben.

Dat maakt 15 GB verloren ruimte op de harde schijf.

Waar ik op hoopte, de herstelpartitie, is er echter niet bij :sad

Een herstel naar de fabrieksinstellingen zit er dus niet in tenzij er een set herstelschijven gemaakt is bij de ingebruikname maar daar twijfel ik dus aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien worden ze niet herkend, blijkt een frequent voorkomend probleem te zijn bij Acer.

Herstelschijven kunnen bij de fabrikant besteld worden, maar kosten zo'n €60...neem dit topic eens grondig door: de topic-starter heeft er een uitgebreide handleiding gepost die mogelijk jouw probleem oplost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het even bekijken en zien wat ik kan doen. Ik heb het inmiddels een paar keer door gelezen maar heb zo weinig verstand van de technische dingen van een computer (heb al wel heel veel geleerd hier want heb dit weekend 2 computers "gemaakt" bij 2 schoonzussen haha)

1. Als ik een backup moet maken hoe doe ik dat en hoeveel lege CD's heb ik nodig?

2. Ik heb dat EAZSEUS programma gedownload maar vind het wel eng want als er iets fout gaat!

Zou het echt zo eenvoudig werken als beschreven door TomCent? Is het dan wel http://www.partition-tool.com/download.htm want ik heb het nog niet geïnstalleerd en het heet epm.exe en is deze de goede?

Home Edition

Only For Home Users.

- Download

post-37572-1417705135,7963_thumb.jpg

aangepast door Nenna
iets toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.