Ga naar inhoud

ADSL draadloos netwerk

Aero

Aanbevolen berichten

meer heb je niet nodig ;)

de adsl kabel in die router laten binnenkomen, een 2e kabel naar je pc en de laptop draadloos :)

kan je laptop het N-signaal ontvangen? Zou je anders niet gwn een b/g-router kopen? is wss beterkoop !

(want als je een extra usb-stick met N moet kopen ben je nog eens 100€ kwijt...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

meer heb je niet nodig ;)

de adsl kabel in die router laten binnenkomen, een 2e kabel naar je pc en de laptop draadloos :)

kan je laptop het N-signaal ontvangen? Zou je anders niet gwn een b/g-router kopen? is wss beterkoop !

(want als je een extra usb-stick met N moet kopen ben je nog eens 100€ kwijt...)

Ben momenteel aan het wachten op m'n nieuwe dell xps laptop met N-wireless erin, dus N moet geen probleem zijn?!

En dus gewoon de kabel die uit de splitter komt rechtstreeks in die router? Hoe zit dat dan met inloggen etc?

Bedankt alvast voor de snelle reactie:proud:

Link naar reactie
Delen op andere sites

in je router zelf (of op een CD die erbij zit) zit er een "programmatje" waarin je je gegevens van je provider moet ingeven.

Dit staat normaal héél duidelijk in het boekje uitgelegd, dus daar gewoon de stapjes volgen en het kan niet missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou voorlopig ook nog gaan voor een B/G router. De reden is heel simpel: alhoewel iedereen de n-standaard al aan het introduceren is, is deze nog niet officieel vastgelegd. DWZ dat verschillende producenten zich bazeren op een bepaalde draft van de n-standaard. het kan dus voorkomen dat de nu aangekochte n-router niet 100% compatibel is met de n-standaard netwerkkaart van uw laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt allemaal, ik wacht eerst geduldig op de komst van de laptop en zal me dan een router/modem aanschaffen. Moest ik nog problemen ondervinden bij de installatie weet ik jullie te vinden:)

ps: iemand nog voorstellen voor een adsl-modem/router? link?

greets,

aero

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij linksys eens gaan kijken ;)

ik heb daar laatst eentje van moeten installeren en dat verliep vrij vlot :) (behalve het feit dat de telefoonstekker (dat ding met die pinnekes) kapot was :P)

kheb daar ook een gwne router (draadloos) van linksys en ben daar heel te vreden over + heb thuis nog een ouder model ervan, nix over te klachen ;)

ook zeer makkelijk alles in te stellin in de router zelf en het boekje+cd is heel duidelijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.