Ga naar inhoud

pc werkt compleet niet meer

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik downloadde een lied via een youtubeconverter, maar na een tijdje begon mijn pc raar te doen en trager te gaan. ik scande bijgevolg even via malwarebytes en er werden enkele virussen gevonden: rootkits, iets in de module, ... in totaal 10. Het was dus een gevaarlijke website, wat ik te laat doorhad.

Nadat de virussen gevonden waren liet ik deze verwijderen door malwarebytes door de pc opnieuw op te starten. Hier komen de problemen. Na het 'inleidingsscherm' blijft alles zwart en ik kan bijgevolg niets doen. Ik probeerde het langs de veilige modus, maar eenmaal op het scherm om mij aan te melden werkte mijn toetsenbord niet. Ik kan mij dus niet inloggen. Ik heb al een basisherstel geprobeerd via de samsung recovery 4 solution, maar ik kom dezelfde problemen tegen. Ik zou nu het volledige herstel doen.

Is dit een goed idee?

Jarsteve

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.