Ga naar inhoud

Compabiliteitsproblemen Windows Vista met iTunes

aniekmeijer

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op mijn laptop heb ik de nieuwste versie van iTunes geinstalleerd om muziek op mijn iPod classic te kunnen zetten. Iedere keer wanneer ik iTunes wil opstarten geeft hij de volgende melding: iTunes wordt uitgevoerd in de compatibiliteitsmodus voor een oudere versie van windows.. (zie bijlage).

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, zoals via eigenschappen de compatibiliteit wijzigen (dit kan niet want die optie is nergens te vinden). Ook heb ik iTunes al meerdere keren helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Iedere keer wanneer ik iTunes open (ook wanneer ik dit in de veilige modus doe) en daarna mn iPod aansluit, geeft ie niet aan mn iPod te herkennen. Ik kan dus geen muziek toevoegen.

Onlangs heb ik mn iPod geformatteerd in de hoop het probleem op te lossen (mn Ipod loopt namelijk vaak vast en begint ook aan het eind van zn latijn te raken). Ook dit helpt dus niet.

Mn laptop is nu al meerdere malen vast gelopen en heeft zichzelf afgesloten (met blauw scherm met witte letters) wanneer ik iTunes in combinatie met het aansluiten van mn iPod.

Moet ik een oudere versie van iTunes downloaden? Ik kan me namelijk niet goed herinneren of deze problemen zich voordoen sinds ik de nieuwste versie van iTunes heb geupdate of sinds ik mn laptop met Windows Vista heb (afgelopen maart). Ik sluit mn iPod namelijk maar zelden aan op mn laptop. Zou het ook aan mn iPod kunnen liggen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Kan namelijk niet zonder mijn muziek op de fiets haha..

Alvast bedankt!

Groetjes Aniek

Doc1.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Dag aniekmeijer,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.