Ga naar inhoud

Compaq laptop CQ71 start helemaal niet op.

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik zit namelijk met een groot probleem, mijn laptop wilt helemaal niet meer opstarten.

Het is al ongeveer 2 maand dat mijn laptop niet meer werkt maar ik wil er eindelijk iets aan doen en hem vermaken, maar hoe? Weet ik niet...

Als ik op de aan/uit knop van mijn laptop druk gebeurt er helemaal niets, op het begin brande zelf het lampje van de voeding niet dus dacht ik dat mijn oplader kapot was, maar dat was helemaal niet zo (ik heb de oplader een getest op de laptop van mijn broer en hij werkte prima)

Vandaag las ik op het internet dat het mogelijk kan liggen aan stof dat zich in de computer bevindt, dus begon ik wat te ontstoffen.

Nu werkt het lampje van de voeding wel, maar wel maar voor een antal seconden, de laptop wilt nog steeds nog niet opstarten...

Kan iemand mij helpen? Vriendelijk bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder de accu en adapter...druk nu een vijftal keer de powerknop in en hou deze telkens een tiental seconden ingedrukt.

Wanneer hij niet werkt zonder batterij en met aangekoppelde netspanningsadapter, dan heb je nog een aantal mogelijkheden: defecte adapter, defecte DC-plug of een defect aan het interne stroomcircuit/moederbord...een bezoekje aan de locale PC-hersteller of gebruikmaken van de garantie (indien nog van toepassing) zal dan ook meer duidelijkheid brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Predominantbeats,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.