Ga naar inhoud

plots hoger data verbruik

IneV

Aanbevolen berichten

Download de Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad en pak het ZIP bestand uit.

• Open de map "EmsisoftEmergencyKit" en dubbelklik op "Start.exe"
  • Klik nu op "Emergency Kit Scanner" u krijg nu een melding dat het is aanbevolen om eerst te updaten sta dit toe door te klikken op "Ja"
    4f8d1a3bd3fbd-EmsisoftEK11.jpg
  • Als de update gereed is en de melding "Update process is succesvol afgerond" verschijnt klikt u op "menu" en dan op "Scan PC"
  • Selecteer de optie "Diep" als deze niet standaard al zo is ingesteld.
  • Klik Nu op de knop "Scan" en doe verder niets op de computer tijdens het scannen, deze scan kan een geruime tijd in beslag nemen dus wacht dit geduldig af.
  • Het venster met de waarschuwing over een verhoogd risico kunt u sluiten als de scan gereed is.
  • Zorg ervoor dat alle gevonden items zijn aangevinkt en druk dan op de knop "verwijder geselecteerde" u zal nu de volgende melding krijgen maar klik hier op "Ja"
    4f8d1a4d61ffa-EmsisoftEK2.jpg
  • Als het verwijderen gereed is klikt u op de knop "View report" en selecteert u het tekstbestand van deze scan met de naam zoals: a2scan_110730-111615.txt
  • Plaats de inhoud van dit LOG bestand straks in uw volgende bericht.
  • Herstart nu de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wow dat was een lange scan => meer dan 2 uur

En helaas of misschien juist goed geen problemen gevonden

heb niets moeten verwijderd - er is niets verwijderd

ik krijg de indruk dat mijn probleem een probleem gaat blijven snif

resultaat scan:

Emsisoft Emergency Kit - Versie 2.0

Laatste Update: 12/10/2012 22:30:10

Scaninstellingen:

Scantype: Diepe scan

Objecten: Rootkits, Geheugen, Sporen, C:\

Scan archieven: Aan

ADS Scan: Aan

Scan gestart: 12/10/2012 22:31:30

Gescand 532912

Gevonden 0

Scan geëindigd: 13/10/2012 0:04:57

Scantijd: 1:33:27

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet ben ik zeer goed beveiligd - wat ook blijkt uit de scans ;-)

Ik werk met een sim kaart op mijn laptop - volgens de computer winkel is het op die manier niet mogelijk dat er iemand mee surft.

Zou een mogelijke oplossing kunnen zijn dat ik XP opnieuw installeer? of gaat dat niets uitmaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft

Neen dat is het zeer zeker niet

Het probleem zoals ik beschreef in mijn eerste bericht bestaat al geruime langere tijd

Ik denk dat het begonnen is zo'n 2 maand geleden ofzo

Daarvoor werkte ik zoals u in mijn eerste bericht kan lezen vier jaar lang aan 1 GB per maand

Ik doe niets anders - ik doe identiek hetzelfde als altijd - ik download geen filmpjes - bezoek altijd dezelfde sites al vier jaar lang

en plots is mijn data verbruik verviervoudigd zeg maar ik doe nu 1 GB op per WEEK in plaats van per MAAND

en dat is niet normaal wetende dat ik altijd hetzelfde doe als vier jaar eerder dagelijks

lees anders mijn bericht nog eens op de eerste pagina

mvg

Ine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik heb altijd toegekomen met 1 GB voor 1 maand dagelijks surfen.

Er is mij langst alle kanten vertelt dat 1 GB verbruiken op 1 week zonder filmpjes kijken zonder speciale downloads doen super veel is - zelf de provider zegt het - het is dan ook erg raar dat ik vier jaar lang toe kom met 1 GB op 1 maand en dat ik dan plots zonder iets meer te doen maar 1 week doe met 1 GB. Iedereen zegt dat dit heel veel is 1 GB per week.

Je bent de eerste die zegt dat het weinig is.

Tja denk dat ik dan maar ga blijven zitten met super hoge internet kosten zo rond de 80 euro per maand snif

Er is geen andere oplossing ik kan geen belgacom nemen heb dat geprobeerd ze kregen het niet aan de praat om mij draadloos internet te geven - Telenet lukt ook niet - dus heb ik geen andere keuze dan blijven werken met sim kaart aan 1 GB per week kostprijs 80 euro of meer per maand :-( :-( :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.