Ga naar inhoud

plots hoger data verbruik

IneV

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Daar staat niets.

Als daar iets moet staan ivm belgacom of telenet nemen wil ik u de moeite besparen want beide gaan niet en ga het niet opnieuw proberen ik heb al kosten die ik moet betalen zonder ooit internet bij hen te hebben gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het anders oplossen - er is toch een mogelijkheid gevonden om internet te nemen via Telenet,

ik heb het zopas gaan bestellen moet nu nog wachten op modem die ik moet afhalen en op activering,

hopelijk dat dit allemaal goed loopt - maar ik denk het wel omdat ik dan met kabel ga werken

en niet met wifi zoals bij belgacom dat niet werkte - dus normaal gezien als alles in orde komt met telenet

dan is mijn probleem niet meer belangrijk want dan kom ik voldoende toe met mijn maandelijks data

het is nu afwachten of telenet gaat lukken maar ik denk van wel

nogmaals bedankt voor alle moeite je mag dit topicje nu afsluiten

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vroeger 10 jaar lang bij telenet geweest maar woon nu ergens tijdelijk en in eerste instantie mocht dat hier niet omdat er zou moeten worden geboord - maar nu mag het wel - dus geen probleem meer - en ja was ook altijd tevreden over telenet - het enige waar ik NIET blij mee ben is hun erg hoge installatie plus activerings kosten die op ruim 125 euro komen wat ik wel erg veel vindt - terwijl het bij de concurentie 0 euro kost - daar hadden ze wel eens iets aan kunnen doen mijn gedacht - bovendien is dan telenet ook nog eens niet correct met zijn info op zijn eigen website want daar stond dat je alles zelf kunt instal voor 50 euro maar dat blijkt dan niet te kloppen omdat ik nog geen modem hem wat bij logisch lijkt als je nog geen telenet klant was - dus misleidende reclame - maar ja het voornaamste is dat ik eens dat ik telenet heb ik onbezorgd kan surfen en niet meer moet kijken naar hoge rekeningen want het loopt nu serieus op met een sim kaart.

Zo tot hier mijn latijn

groetjes en misschien tot later al hoop ik van niet want dat zou betekenen dat ik dan opnieuw problemen heb en die heb ik natuurlijk liever niet meer met het internet dus - grts en nogmaals THANKS voor alle hulp hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan ben jij wel een super super super uitzondering hoor - of je hebt gebruik gemaakt van een actie

op de website van telenet staat duidelijk vermeld => activatie van modem => 50 euro

en langst komen installateur => 75 euro

beide bedragen zijn mij ook gemeld via de telefoon door telenet dus samen kostprijs 125 euro.

en ik ben vroeger 10 jaar klant geweest bij telenet

toen ik het voor het eerst nam dat is meer dan tien jaar geleden moest ik zelfs 300 euro betalen

en toen ik ging verhuizen moest ik opnieuw 250 euro betalen maar.... dat heb ik toen geweigerd omdat er op dat moment een actie was van gratis activering - maar ik heb daar veel problemen mee gehad met telenet omdat ik weigerde dat te betalen maar het stond op hun website toen dat het een actie was en heb dus niet betaald maar ze hebben toen heel moeilijk gedaan hoor die van telenet - terwijl dat eigenlijk grof was want ik was toen al tien jaar trouwe klant die maandelijks toen nog 45 euro moest betalen voor internet.

maar nu zal ik of ik wil of niet toch 125 euro moeten betalen - staat ook op hun website

in ieder geval dan heb jij altijd veel geluk gehad en als je het dan fijn bekijkt ben ik degene die dan betaal voor de mensen die niet betalen LoL

groets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.