Ga naar inhoud

plots hoger data verbruik

IneV

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat ik naar Belgacom gaat als ze dat niet doen.xD

En een goede klant kan Telenet best gebruiken hoor.

Laatst was er plotseling geen internet.

Na controle bleek de modem stuk te zijn.

Telenet wou niet komen en toen ik hard dreigde was binnen de uur iemand bij ons om de modem te vervangen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal vanavond eens bellen onder het mom dat ik bel voor te weten om welk uur ze juist gaan komen maandag

en dan zal ik het eens hebben over de hoge kosten en zeggen dat het momenteel bij belgacom gratis is

twijfel er aan dat ze er iets aan gaan veranderen maar kan altijd proberen he ik hou je op de hoogte

groets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vandaag heb ik telenet

Het gaat me 165 euro kosten - wel duur - maar soit

Prijs komt door 75 euro instal kosten en 2 keer 45 euro voor nen adapter om te kunnen surfen

Heb 1 mini vraagje:

Normaal gezien heb ik onderaan op mijn scherm een soort van computertje staat dat blauw op licht als je download en verbinding hebt - maar dat is nu sinds ik telenet heb weg - ik heb al gezien via eigenschappen waar je dat normaal kan terug vinden maar het staat daar nergens niet meer - en ik vond dat nu juist zo handig om dan te kunnen zien dat ge nog online zijt - maar ja misschien moet ik het dan maar gewoon worden zonder - maar mocht iemand weten hoe ik terug aan dat icoontje kan komen let me know.....

groets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.