Ga naar inhoud

Wifiversterker installatie

bouwkunde

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een wifiversterker MEDION MD 86464 aangeschaft.

Gisteren getracht van deze te installeren als "repeater"

Laptop vindt de repeater wel (volledige ontvangst 100%) maar ik geraak niet op internet.

Als ik dan (zoals men zegt in de gebruikshandleiding) in mijn webbrowser het IP adres ingeef 192.168.2.254 of naar http://repeater dan krijg ik foutmelding en kan ik dus de repeater niet bereiken.

Ik geraak eveneens ook niet in het menu van de Wifiversterker zoals het zou moeten zijn volgens handleiding. Ik zou ergens de login 'ADMIN" en het wachtwoord 1234 ingeven maar dat wordt me niet gevraagd.

Iemand raad hoe ik deze aan de praat krijg. Hij ontvangt dus wel degelijk het signaal.

Met de bijgeleverde CD-rom met de software 'Medion Finder' vindt ik dus ook de repeater niet terug. Het lijkt wel alsof ik die nog ergens moet configureren maar weet niet hoe of waar.

Thx !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de reperator is ingesteld dan kan je niet meer met de browser bereiken zoals in de handleiding is vermeld.

Als je graag wilt doen dan moet je weer resetten:

Resetten doet je zo:

Op resetknop drukken

Ofwel met een dun naaldje in een dun gaatje prikken.

Ofwel op WPS knop blijven drukken tot de lampjes flikkeren.

Dan reperator met netwerkkabel verbinden aan de computer of laptop en dan kan je wel via de browser bereiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.