Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo Clarkie, sorry voor de late reactie ik hoop dat ik het goed uit kan leggen . postvak in bij mircrosoft outlook bewaar ik mail,s die ik nog niet weg wil gooien . dan heb je e-mail mappen of favoriete mappen met het rijtje postvak in en uit verwijderde items enz. daar maak ik een lege map aan en doe dan mijn mails in die ik wil bewaren maar nu zijn deze mappen verdwenen en ik weet niet meer waar ik deze kan zoeken missschien heb je een idee? ik hoor wel van je gr annaloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je alle mappen geopend door te klikken op het driehoekje zodat je alle submappen ziet?

post-23245-1417705135,6978_thumb.png

Al gekeken bij archiefmappen en persoonlijke mappen?

Heb je de mappen niet per vergissing versleept naar een andere map, of de map verwijderd?

Kijk zeker eens bij verwijderde items.

Neem ook deze link eens door.

Maak je backup's van je e-mail in Outlook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag annaloes,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.