Ga naar inhoud

[OPGELOST] E-mails automatisch doorsturen

lisare

Aanbevolen berichten

welke emailprovider gebruik je?
Ik begrijp uit je vraag dat je de forward van de mails op het niveau van de internetprovider wil instellen. Uit info van collega's mét Telenet meen ik te weten dat dit bij deze provider - en die geeft lisare op - niet beschikbaar is. Ben zelf geen Telenetter, dus mocht het toch wel zo zijn ... "don't shoot the pianist", hij weet het ook alleen maar "van horen zeggen".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet niet bepaald op niveau provider zijn. kan dat ook via mijzelf of gaat dat niet?

Ik heb nl 2 adressen die op mijn pc toekomen. 1 persoonlijk en 1 van de voetbal. Deze laatste wil ik koppelen met een andere persoon van mijn team zodat hij ook alle mails die hierop toekomen krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook niet zeker of dit gaat bij telenet zelf (enkel mijn ouders hebben daar een acc!)

maar als je bv gmail had ging dat wel ;)

maar je kan regels instellen bij outlook en daar alle inkomende mails laten doorsturen naar een ander emailadres :)

probeer het eens, lukt het niet zal ik ff opzoeken hoe het precies moest ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

telenet zelf kan het inderdaad niet.

Ik heb even thunderbird geinstalleerd; en hetzou perfect te doen moeten zijn.

Extra - berichtenfilters

Duid daar je voetbaladres aan voor nieuwe filter.

Klik nieuw

Dan "die voldoen aan al volgende"

AAN

IS

voetbalemailadres

Stukje daaronder "bericht doorsturen naar"

daarnaast het adres van die vriend.

Alle mail die op je pc op naam van dat voetbaladres binnenkomt wordt nu automatisch doorgestuurd nar die vriend. Let wel; jij moet hem dus eerst bij telenet opgevraagd hebben alvorens die mail doorgestuurd kan worden aangezien dit een instelling op je pc en niet op de telenetserver zelf is. Als het dus direct doorgesturd moet worden moet je je pc 24/24 laten draaien, wat ook niet optimaal is. Dan is het inderdaad beter om te kijken naar een ander emailadres wat die functie vanaf de server zelf ondersteund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.