Ga naar inhoud

Weergave van het volume verschijnt niet meer op het scherm

Billie

Aanbevolen berichten

Beste,

Tot enkele weken geleden verscheen er rechtsonder op mijn scherm een soort "ronde volumeknop" telkens ik het volume met de volumeknop van de laptop wijzigde. Deze ronde volumeknop gaf dan in procenten weer hoe hoog het geluid van mijn boxen stond.

Maar zoals gezegd "mis" ik die ronde knop sinds enkele weken. Ik heb enkele weken geleden het "politie-virus" op mijn laptop gehad en ik denk dat sinds het verwijderen van dat virus, ook die handige "ronde volumeknop" verdwenen is. Ik heb al eens gesnold op internet en daar zeggen sommigen dat dit niks met windows te maken heeft maar wel met één of andere driver die weg is of niet goed meer werkt. Ik heb op de website van acer (Download) het stuurprogramma van realtek al eens opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes. Heb ik een verkeerde driver geïnstalleerd of heeft het daar allemaal niks mee te maken?

Voor alle duidelijkheid: een icoontje van een speaker staat nog wel in mijn takenbalk en die geeft met 3 kleine streepjes weer, hoe luid de boxen staan. Als het geluid uit staat, zijn er geen streepjes. Maar daarover gaat het niet. Het gaat echt over een ronde volumeknop die op rechtsonder op mijn bureaublad verscheen, telkens ik het volume wijzigde (En na enkele seconden automatisch verdween).

Ik heb een laptop ACRE Aspire 8942G.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Billie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.