Ga naar inhoud

495 up date's in 3 dagen

survive

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen. sinds een maand heb ik een andere laptop Lenovo T 61 Thinkpad 2x 2.2 ghz dual core, 4 gb geheugen en een hdd 465 gb, deze heb ik 2 de hands gekocht, in deze laptop heeft de verkoper Windows 7 geïntrigeerd. al gauw merkte ik dat deze pc erg langzaam was het probleem, de up date's bleven uit , bij nader onderzoek gaf deze geen up date's om te d .loaden/installeren. ik heb dit probleem door een systeembeheerder laten oplossen, de up date 's zijn er maar nu komt het, drie dagen geleden middags 131 updates diezelfde avond 124 updates, 1 dag later 148 updates, en gisterenavond 92 updates, in totaal 495 te gek om op te noemen , verder heb ik kunnen zien dat heel wat updates zijn mislukt, nu mijn vraag hoe kan ik dat veranderen dat ik zoveel updates op die 3 dagen krijg, pc was niet meer worden geupdate sinds 08-02-2012 , bij deze hoe kan ik dat veranderen ?

Bij voorbaat dank voor de moeite, en in afwachting op een antwoord uwerzijds verblijf ik,

met vriendelijke groet , survive

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.