Ga naar inhoud

PC en/of laptop vallen uit na een tijdje ( na installatie Dlink dir 645 )


yvanvw

Aanbevolen berichten

Ik heb al gans de dag geen uitval van pc of laptop gehad , had dan ook de schermbeveiliging uitgeschakeld . Blijkbaar was dit dus de reden ...Was natuurlijk toeval dat ik op hetzelfde moment de nieuwe router en de schermbeveiliging geinstalleerd had vandaar da misverstanden waarschijnlijk .

Oh ja , by the way , had sinds vorige week ook een mailtje gestuurd naar Dlink ...niemand thuis daar blijkbaar , van service gesproken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij te horen dat het probleem is opgelost door zo iets simpel (stoms) als de screensaver uitschakelen.

Schermbeveiliging was bedoeld om te vermijden dat het stilstaande beeld inbrandde bij de oude beeldbuismonitors.

De huidige LCD schermen werken volgens een gans ander principe en de kans op inbranden van een lang stilstaand beeld is praktisch onbestaande.

Als je dus een lcd scherm gebruikt, heb je eigenlijk geen schermbeveiliging meer nodig.

Als je verder geen vragen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost.

Nog veel computerplezier :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.