Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik krijg geen up dates meer en als ik dat handmatig wil doen krijg ik als antwoord: dit gaat niet omdat de windows update server niet actief is, u moet mogelijk de computer opnieuw opstarten.

als ik hem opnieuw opstart blijft het het zelfde.

wat kan ik hier aan doen?

ik heb een kennis gevraagd die ict studeert maar die weet het niet en zegt dat dan de hele computer opgeschoond moet worden dus windows 7 er vanaf halen en het er dan weer opnieuw opzetten.

of is er een andere oplossing die hij kan gebruiken.

groetjes

jodina

Geplaatst:

Ga via start naar uitvoeren.

Typ in het lege vak services.msc

Klik op OK.

Ga in het venster naar beneden tot dat je bij Windows update komt.

Staat die op gestart en automatisch, anders even aanpassen.

Lost dat je probleem niet op neem dan deze link eens door.

Geplaatst:

hoi

we hebben geprobeerd wat je zei maar windows update staat er nergens bij, dus wat nu?

van de link snappen we helaas niet, maar die stuur ik naar die jongen toe.

groetjes

Geplaatst:

dit heeft hij volgens mijn dochter al gedaan en dat helpt niet. enne.... ik heb niet de originele erop die is me te duur dus staat en een illegale op.

Geplaatst:

en toch heeft hij het tot voor een week of 2 goed gedaan. dus het kan niet op een andere manier opgelost worden?

helaas dan. dan moeten we iets anders verzinnen

Geplaatst:

Je kan altijd een herstelpunt terug zetten van voor het probleem begon, hoe je dat doet lees je hier.

verder kan/ mag ik je helaas niet verder helpen wegens de forumregels.

Voor andere problemen kan je altijd een nieuw topic openen.

Geplaatst:

Beste jodina,

zoals je in de forumregels kan lezen verleent dit forum geen assistentie bij gebruik van illegale software.

Op dit topic gaat dan ook een slotje.

Het spreekt voor zich dat je welkom blijft met legale vragen / problemen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.