Ga naar inhoud

andere manier voor internet-problemen zonder HjT

sanneboon

Aanbevolen berichten

eigenlijk is elk programma op je pc, wat niet van windows is, afhankelijk van windows. HjT leeest bestanden over van je pc die de pc zelf leest door windows. je kunt ook handmatig zoeken naar de programma's die je niet mag of haat. het eerste wat je moet doen is alle bestanden zichtbaar maken voor jezelf. dat doe je door naar deze computer te gaan. al ben je daar druk je op de knop extra en dan op mapopties. al heb je dat gedaan druk je op het labeltje weergave. dan staat er ergens een vakje met de tekst: bevijligde besturingssysteembestanden verbergen(aanbevolen). die moet je ontvinken. daarnaast moeten ook die verborgen bestanden zichtbaar zijn. dat die je door het vakje:De inhoud van systeemmappen weergeven aan te vinken. en dan moet je nog kijken of je verborgen bestanden überhaupt wel ziet. daarvoor klik je in het submenu'tje bij 'verborgen bestanden en mappen' het vakje: verborgen bestanden en mappen weergeven aan.

dan heb je alle mappen open en kun je alles zien, als het goed is... dan ga je naar je systeemschijf, meestal lokaal station C:, dan ga je naar de map Documents and settings, daarna ga je naar de map van jou eigen gebruikersnaam, in mijn geval is dat timo, mijn broer. dan in dat menu zie je als het goed is een doorzichtige map staan met de naam Local Settings erop. let op, vanaf deze mappen moet je goed blijven denken, want als je hier namelijk het verkeerde oet, kunnen sommige dingen op je pc niet meer werken... in die map staat als het goed is een map met de naam: Temporary Internet Files. klijk die aan, en je krijgt een heel erg lange lijst met allemaal namen en cijfers en informatie. je moet ook weten van welke sites je last heb, en dan ook allemaal. stuur mij een mail met de sites die je haat op dit forum, en ik zeg je wel wat je verder moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

temporary internet files mag je gewoon leeg gooien (map wel laten staan); daar staat totaal niets belangrijks in.

Door je temp files te wissen ga je echter geen enkele besmetting van je pc halen, dus dat is totaal geen equivalent oid voor HjT.

Gemakkelijker om je temp files te wissen is gewoon rechtermuisknop op je harde schijf, schijfopruiming & daar dan tijdelijke bestanden wissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.