Ga naar inhoud

Externe harde schijf

syrietje

Aanbevolen berichten

Ik heb een "desktop hard disk LACIE 1TB". Het gebeurt heel dikwijls, als ik die aansluit op mijn laptop, dat die aangeeft dat hij het apparaat hier herkent. In eender welke usb-poort : steeds dezelfde melding. Als ik via "start/computer" klik op LACIE krijg ik de melding "lege map". De eerste keer kreeg ik bijna een hartaanval want al mijn digitale foto's staan daarop vanaf 2005 !! De andere dag probeer ik dan opnieuw, en dan werkt het zonder enig probleem en kan ik dus LACIE openen en voilà daar zijn al mijn foto's terug. Toch raar hé ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad raar :hmmmm:

Probeer eens om de usb poorten te resetten.

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind verschillende USB's en ik vraag toch eerst nog even of ik die wel allemaal mag "ongedaan maken", want wat houdt dit in ?? als ik ze "ongedaan maak" moet ik ze dan nadien niet terug activeren of zoiets ???

De volgende verschijnen :

2x : generic usb hub

2x : intel®7series/C216

2x : intel ® usb 3.0

1x : samengesteld usb

2x : usb hoofdhub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.