Ga naar inhoud

melding niet-legitieme Windowsversie

anniem

Aanbevolen berichten

Duidelijk. Ik ga er, gezien de details, van uit dat hier om een Multiple Actation Key gaat en je geen Activation Server gebruikt. Ik durf in dit geval niet te zeggen of deze keys systeem gebonden zijn. Normaal gezien is dit namelijk een koppeling tussen hardware en software. Verander je de hardware dan werkt de key niet meer en krijg je de betreffende meldingen. Malware kan in sommige gevallen ook wel eens voor problemen zorgen. Schijfproblemen op de harde schijf uiten zich ook wel eens in WGA problemen en als laatste de datum en tijd van de computer. Lees lege cmos batterij die de datum en tijd bij zou moeten houden. Met de MGAdiag tool kun je, als je niet zeker bent waar het vandaan komt, kijken of je een fout code krijgt. Daarnaast kan ik me voorstellen dat sysprep ook roet in het eten gooit als je dit vanaf een OEM installatie doet. Indien je de WGA problemen vanaf het begin hebt met de sysprep image, er geen malware aanwezig is, de datum en tijd goed staan en de hardware niet is gewisseld of defect is, zou ik de vraag eens stellen op TechNet. Gezien daar image based systems en volume licensing aan de dagelijkse orde zijn. Wat betreft het systeem herstel. Deze past geen documenten aan. Enkel systeembestanden en programma's. Ik zou me kunnen voorstellen dat sysprep deze herstelpunten ook weghaalt aangezien deze voor een andere pc niet gebruikt kunnen worden.

MVG,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.