Ga naar inhoud

Verwijderde ondermappen komen terug

Eggy

Aanbevolen berichten

Ik zit met een licht irritant probleempje.

Vooreerst draai ik Vista Ultimate 32 bit.

Ik heb 2 harde schijven.

Op mijn D: drive bewaar ik 'mijn afbeeldingen, mijn dokumenten, mijn muziek' enz..

In de map 'mijn muziek' bewaar ik een back-up in mp3 van verschillende verzamel cd's die dan telkens een albumnaam hebben.

Een tijd geleden maakte ik een ondermap aan met de bedoeling de cd's te rippen naar die map. Door omstandigheden heb ik dit niet gedaan.

Ik verwijderde de ondermap. Nu kan ik die ondermap iedere dag verwijderen maar de dag erna staat die er netjes terug.

Goed, 't is maar een klein probleempje maar ik hou van een nette pc en het irriteert mij dat ik die verr.... map niet wegkrijg.

Ik hoorde dat Microsoft hiervoor een update of patch had. Tot nu toe heb ik niets gevonden. Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou kunnen die die map gemaakt wordt door een programma dat op je pc geinstalleerd is!

Ik had dat ook op men oude laptop, daar stond zo'n mediaplayer op en die plaatste altijd een mapje 'opgenomen muziek' bij 'mijn muziek' en ook al verwijderde ik dat van zodra dat programma gestart werd, was ook dat mapje erweer...

zou mss bij jou ook zoiets kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk de oorzaak te weten. Het komt door je Windows Media Player. Als je naar het menu (bovenaan rechts klikken in versie 11) "Extra -> Opties... dan tab muziek rippen". Ik denkt dat de map waar hij de muziek in moet rippen dat het die map is. Klik naast dit pad op de knop "wijzigen" en zet hier gewoon "mijn Muziek" in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, erg bedankt. Inderdaad stond de bewuste map in WMP aangeduidt als map om de muziek in te rippen. Daardoor kon ik die maar niet wegkrijgen. Heb nu een d:/temp aangeduidt als map en de andere verwijderd. Daarna pc terug opgestart en ja hoor, de map bleef weg.

Probleempje opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.