Ga naar inhoud

zoekopdrachten/zoekresultaten

maartjejanneke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een totale analfabeet op dit gebied. Maar er irriteert me iets mateloos. Ik heb mijn emails verwijdert uit Windows Live Mail maar toch vind ik een heleboel terug in zoekopdrachten bij programma's en bestanden zoeken.Ik heb er iets boven de 2000. Ik probeer dan bij organiseren maar daar is verwijderen niet aan.Vervolgens probeer ik openen en probeer weer te verwijderen. Blijft dooddleuk staan, dan rechtermuis aanklikken en daar staat geen verwijderen. Hoe krijg ik al die mails eruit ?

Bovendien heb ik overal en nergens backups van, die wil ik ook openen om te zien wat er staat want dat zie ik niet zo, er staan ( voor mij ) duistere cijfers voor.

De zip backups wil ik ook bekijken. Hoe kan ik dit allemaal doen. Let wel dat zijn er ook honderden. Het lukt me echt niet.

Maar ik wil niet dat alles zomaar is na te checken op mijn computer.

Groetjes

Maartjejanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

De opgegeven zoekopdrachten worden opgeslagen door windows om later gelijkaardige zoekacties sneller te kunnen uitvoeren.

Je kan deze opgeslagen zoekopdrachten wissen door een schijf en registeropruiming te doen met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.