Ga naar inhoud

hulp bij aankoop game pc

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een beetje game pc waar cod en battlefield op gespeeld kan worden...

Ik heb weinig tot geen ervaring met het samenstellen en bouwen van een pc. Ik heb op enkele sites pc gezocht en uiteindelijk kwam ik bij deze terecht

CompuSTUNT, goedkope computers voor iedereen! EnerMax AMD FX6100 SixCore 12GB 1TB GT630 USB3 - Game computers - Computers - Computers & laptops

Het is een samenstelling door hun maar mijn vraag is eigenlijk kan deze pc er mee door of moet het beter...

Mijn budget ligt niet heel erg hoog vandaar dat het ook wat lastiger is.. ongvr tot 650 euro.

Ik hoop op wat nuttige reacties:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarvoor: game pc

Budget: ongvr. Tot 650 euro

Samenstelling: ik geef voorkeur aan een samengestelde pc ik heb geen ervaring met assembleren van een pc.. maar deze zou dan evt wel compleet ingekocht moeten worden.

Niet overklokken.. upgraden in de toekomst waarsch wel...

Nieuwe functies wel noodzakelijk het moet een complete pc zijn ook voor normaal gebruik. Bv. Internetaansluiting ect.

Zelf assembleren weet ik nog niet precies.

Geen besturingssysteem nodig, installeren doe ik zelf

Geen ervaring met onderdelen dus heb eigenlijk geen voorkeur.

Randapp. Niet nodig

Specifieke wensen: niet

En ik woon in nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Uiteraard mag je niet te veel verwachten van een gaming-pc voor 650 euro, maar hiermee haal je wel een systeem in huis dat prima hedendaagse games kan afspelen. Ik raad je wel aan om nog even door te sparen tot 700 zodat je ook nog een SSD erbij kan nemen.

Als processor nemen we de recente Intel Core i3 3220, samen met 8GB Corsair Vengeance geheugen geplaatst op een ASRock Extreme4 Z77 moederbord.

Als harde schijf nemen we het nieuwste model van Seagate, dat 2TB groot is. Het grafische gedeelte wordt verzorgd door de GTX 650 Ti, uitstekend voor dit systeem.

Dit alles wordt gevoed door een Corsair CX500 v2 en gestoken in de Antec ONE behuizing, uiteraard is er ook een DVD-brander aanwezig.

Assemblagedienst zit inbegrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.