Ga naar inhoud

pc start zeer traag op


momo7869

Aanbevolen berichten

blijft hetzelfde snap er niets van ga morgen ff op mijn gemak kijken of er misschien progjes zijn die weg kunnen. heb ook schrijfopruiming gedaan en via internetopties alles verwijderd en via ccleaner ook maar geen verbetering. hartelijk dank voor de hulp weet wel zeker dat er nu niets in staat wat er niet hoort te staan. en misschien heb ik gewoon een trage pc gekregen.

schiet me ineens te binnen moederbord heeft maar 1 ide kabel aansluiting en daar heb ik mijn schijven op staan. ( een als master ander als slave en jumpers staan goed:-))

heb 2 wkn geleden wel een nieuwe dvd brander gekocht op sata daar ik ook 4 sata aansluitingen heb zitten.

de opstart problemen zijn het ergste geworden zo'n 2 mnd geleden na een update van microsoft voor IE.

weet niet of het daar in kan zitten.

heb voordat ik hier kwam al aardig lopen wroeten om hem sneller te krijgen.

mocht ik niets vinden dat weg kan denk dat ik dan beter mijn progjes op de 2de schijf kan zetten en dan 1ste schijf leegmaken en win xp er opnieuw opzetten. maar dat doe ik alleen in echte nood.

alvast bedankt

p.s afsluiten doet ie wel vanaf het begin supersnel. in ong. 20 sec heeft ie alles opgeslagen en kan ik stroom uitzetten

aangepast door momo7869
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb wat dingen weggegooit en als ik nu de pc opstart duurt het vanaf begin tot einde 5,37 min. weet niet of dit snel of langzaam is maar het lijkt erop dat het nu iets sneller gaat. had hiervoor een p2 en die deed alles heel snel opstarten. heb deze pc maar gewoon mijn oude schijven erin gezet. dus zou echt niet weten waar het aan zou liggen. bedankt voor alle hulp.

groetjes van marielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.