Ga naar inhoud

game pc samenstellen.

ivory

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb een samenstelling van een vriend gekregen maar de prijs is een beetje hoog en ik ben benieuwd of de samenstelling wel samen gaat.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B477362%5D=1&product%5B459787%5D=1&product%5B459712%5D=1&product%5B517496%5D=1&product%5B386287%5D=1&product%5B475104%5D=1&product%5B478694%5D=1&product%5B435488%5D=1&product%5B259587%5D=1&product%5B279720%5D=1&product%5B394101%5D=1&product%5B547832%5D=1&product%5B394013%5D=1&product%5B47909%5D=1

Zijn er nog een paar dingen die veranderd kunnen worden om toch een FPS pc te behouden?

Rond een bedrag van echt maximaal €1900,-

Alles wat ik nodig heb zit er volgens mij wel in.

Ik moet gewoon een complete pc hebben tot met software en geluidskaart en ik zou de SSD graag willen behouden.

Kan iemand mischien een samenstelling maken die op een bedrag van 1900 euro uitkomt en toch de kwaliteit behoudt?

Alvast bedankt

aangepast door ivory
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je tot dat bedrag wil gaan zou ik al zeker je processor veranderen in een I7 Slechts een verschil van 65.19 euro,maar een behoorlijk verschil in prestatie.

ook het moederbord kan dan anders,ik ben persoonlijk al jaren voorstander van Asus en zou dit nemen.Het verschil bedraagt 212.85 euro.

In totaal dus 278.04 euro meeren een totaalbedrag van1792.32 euro, dan de configuratie van stegisoft in#9 maar dan heb je echt een ultieme pc in snelheid en kwaliteit!

Verder zou ik aan de voorgestelde configuratie van stegisoft niets meer veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben gewoon op zoek naar een snelle pc die WoW op ultra met de hoogste resolutie en 60 FPS kan spelen.

Daarnaast ook nog battlefield 3 en toekomstige games.

Zou u voor mij de samenstelling kunnen maken met die moederbord en processor?

Ik zou er ook graag een SSD kaart bij willen om daar windows en de belangrijke programma's om te kunnen zetten zodat alles snel draait.

Ik ben op zoek naar een complete en snelle pc dus ook met een goede geluidskaart.

En graag een draadloze interenet ontvanger.

Is deze pc dan geschikt voor de games die ik op die kwaliteit, resolutie en FPS wil spelen?

En wordt de pc genoeg gekoeld om ook in de zomer op een hete zolder goed te kunnen draaien?

Hoelang zal de pc meegaan voor toekomstige games om die op hoge kwaliteit te kunnen spelen?

Alvast heel erg bedankt!

Ivory

aangepast door ivory
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de samenstelling aangepast met iets hoger budget dan 1900 euro doch zoveel mogelijk de samenstelling van uw vriend behouden.

Nota: er zit geluidkaart bij maar de moederbord zelf heeft een uitstekende geluidkaart aan board.

Een aparte geluidkaart is alleen nuttig als je hoger eisen hebt.

Hoelang zal de pc meegaan voor toekomstige games om die op hoge kwaliteit te kunnen spelen?

Dat kunnen we nooit weten omdat we de eisen van de toekomstige games niet weten.

Maar in prinicipe zou je lang mee kunnen gaan.

En wordt de pc genoeg gekoeld om ook in de zomer op een hete zolder goed te kunnen draaien?

Ja , want je hebt een goede processor koeler + heeft de behuizing een zeer goed airflow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die samenstelling ziet er netjes uit!

Ik heb nog een paar laatste vragen:

Hoe ziet de samenstelling eruit als alles behalve de Nvidia videokaart van AMD/ASUS is met precies dezelfde kwaliteit/prestaties?

En hoe ziet de samenstelling eruit als alles behalve de Nvidia videokaart van AMD/ASUS is maar dan voor 1900 euro? Hoeveel beter is die dan?

Alvast bedankt.

Ivory

aangepast door ivory
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.