Ga naar inhoud

sinds kort herhaaldelijk blue screen (windows vista)

gstyle01

Aanbevolen berichten

• Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download Windows Repair (all in one) van deze site: Windows Repair (All In One)

Installeer het programma.

Start het programma.Windows 7 en Vista gebruikers rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Ga naar stap 3 en ga ermee akkoord dat SFC (System File Check) gestart wordt.

Daarna ga je naar Start Repairs en klik op start.

Selecteer de volgende items en klik op restart system when finished.

waio%20rep%20list.JPG

Probeer dan nogmaals de updates te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb windows repair als administrator uitgevoerd en de virusscanner uitgezet. Heb alle vinkjes aan en uitgevinkt zoals hierboven beschreven. beschadigde sectoren zijn gerepareerd. De updates opnieuw gedownload. Bij het herstarten blijft deze nu hangen bij update 3 - 0% voltooid... nog voordat windows opstart. Kortom hij blijft nu weer hangen in de updates en blijft weer herstarten. Kom niet eens meer in windows...

- - - Updated - - -

Is het een idee om de bios en de elco's weer te resetten? Kan het nu alleen niet direct uitvoeren omdat ik niet thuis ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm niet opstarten.....Heb je nog een andere hard disk....kun je er aan pluggen en kijken wat er gebeurt

Opstarten gaat via de BIOS....Kom je wel in het bios programma?

Dan kun je wellicht mbv een windows disk overnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hardware (harddisc) en processor zijn pas vervangen en verder heb ik geen problemen gehad met andere hardware, dus daar ligt het niet aan. De updates blijven conflicten geven met mijn systeem. Zonder dat doet alles het naar behoren voor zover ik weet.

Ik ben bang dat ik alweer windows opnieuw zal moeten installeren zie geen andere mogelijkheid. Wel heel erg zuur want had alles net weer werken behalve die updates dan :-(

Er is alleen nu net te weinig ruimte meer op mijn C: partitie om windows weer opnieuw te installeren merkte ik net toen ik de installatie cd erin gedaan had. Kan ik de map ''windows old'' nu mischien weghalen met de hirens boot cd (mini xp)? Die neemt nu toch zo'n 20 gig in beslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.