Ga naar inhoud

sinds kort herhaaldelijk blue screen (windows vista)

gstyle01

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren nacht weer een aantal updates van windows moeten installeren. Vandaag heb ik getracht mijn laptop op te starten en nu komt deze niet eens verder dan het packard bell boot scherm...Ik kan niet eens booten hij zit ineens helemaal vast :-(((( Wat kan ik hier aan doen? Ik kan helemaal niets meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gelukkig is het mij toch nog gelukt om er in te komen door de accu en stroom er af van te halen en de aan/uit knop een minuut in te houden. Hierdoor zijn de bios en elco's gereset en kon ik gewoon weer booten naar windows. Ik heb gezien dat de updates toch NIET geinstalleerd zijn. Het gaat om 5 belangerijke updates die maar blijven mislukken. Wat zou ik hier aan kunnen doen?

Verder stuit ik met het laatste programma voor de graphic drivers weer op een installer waar ik uiteindelijk moet betalen voor de drivers....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de grafische driver zou je deze link kunnen proberen.

Voor de updates kan je eens kijken bij de updategeschiedenis.

Dubbelklik op een mislukte update en kijk welke foutcode er opgegeven is.

Doe dit voor elke mislukte update en geef dan hier het KB nr van de mislukte update en de foutcode.

Je kan het ook zelf al proberen op te lossen door te klikken op de link productondersteuning bij deze fout

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe driver voor systray doet het! :top:

Verder heb ik de windows systeembestanden gecontroleerd met sfc /scannow

Er zijn wel fouten gevonden. Die heeft het systeem automatisch gerepareerd. Ik kon op een of andere manier alleen geen logje hiervan maken. :hmmmm:

Zie hier onder nog de windows updates die niet geinstalleerd kunnen worden:

KB2345886: Update voor Windows Vista

KB2378111: Beveiligingsupdate voor Windows Vista

KB967723: Beveiligingsupdate voor Windows Vista

KB970430: Update voor Windows Vista

KB972145: Update voor Windows Vista

Beveiligingsupdate voor herdistribueerbaar pakket Microsoft Visual C++ 2010 (KB2467173)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe driver voor systray doet het! :top:
Ben blij voor jou :-)
Verder heb ik de windows systeembestanden gecontroleerd met sfc /scannow

Er zijn wel fouten gevonden. Die heeft het systeem automatisch gerepareerd.

Dat is ook goed nieuws.

Zou je bij elke mislukte update in je vorig bericht ook de foutmelding kunnen opgeven?

Dubbelklik op de mislukte update en kijk welke foutcode er opgegeven is.

Daarmee kunnen we nakijken waarom de updates mislukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn nogmaals de foutcodes met de volledige foutmeldingen:

KB2345886: Update voor Windows Vista

Downloadgrootte: 1,3 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Type update: belangrijk

Installeer deze update om verificatiereferenties in specifieke scenario's te verbeteren. Als u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten

KB2378111: Beveiligingsupdate voor Windows Vista

Downloadgrootte: 12,0 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een ongeverifieerde externe kwaadwillende gebruiker uw systeem kan beschadigen en controle over het systeem kan verkrijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw systeem hiertegen te beveiligen. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten.

KB967723: Beveiligingsupdate voor Windows Vista

Downloadgrootte: 4,1 MB

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een niet-geverifieerde externe kwaadwillende gebruiker uw systeem kan beschadigen en beheer over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

KB970430: Update voor Windows Vista

Downloadgrootte: 1,3 MB

Installeer deze update om verificatiereferenties in specifieke scenario's te verbeteren. Als u dit onderdeel hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

KB972145: Update voor Windows Vista

Downloadgrootte: 13,7 MB

Type update: Aanbevolen

Installeer deze update om een probleem op te lossen met Windows Media Player en Programmatoegang en Computerinstellingen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

En de laatste nog:

Beveiligingsupdate voor herdistribueerbaar pakket Microsoft Visual C++ 2010 (KB2467173)

Downloadgrootte: 8,6 MB

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor MFC-toepassingen kwetsbaar worden voor DLL-invoeging omdat in MFC niet het volledige pad naar systeem- en lokalisatie-DLL-bestanden wordt opgegeven. U kunt uw computer beveiligen door deze update van Microsoft te installeren. Nadat u dit item hebt geïnstalleerd, moet u mogelijk de computer opnieuw opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de updategechiedenis en dubbelklik op een mislukte update.

In het venster dat dan opent, zie je het KB nr met de beschrijving (zoals je in je vorig bericht opgeeft) en ook een foutcode met daarnaast de link productondersteuning bij deze foutcode.

Het is die foutcode die ik moet hebben, samen met het bijhorend KB nr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.