Ga naar inhoud

conflict met win7 en msn

Bailey

Aanbevolen berichten

Wat er mis liep was dat bij het verwijderen van de nieuwe messenger niet alles verwijderd werd waardoor de installatie van een oudere versie steeds mislukte.

Wat wij nu hebben geprobeerd, is die achterblijfsels opruimen zodat ze geen roet meer in het eten gooien.

Als extraatje kan je nog deze verwijdertool voor live messenger inzetten en nadien nogmaals CCleaner uitvoeren.

Je kan msn messenger 8.5 hier dowloaden en dan installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kweezie,

Ik heb gedaan wat je hierboven hebt beschreven ook die verwijdertool en de CCleaner daarna jou link gebruikt voor de 8.5, met als gevolg......

De versie van Windows Live Messenger op je computer is nieuwer dan de versie die je wilt installeren. Om een oudere versie te installeren moet je eerst de huidige versie verwijderen ( via Start, Instellingen, Configuratiescherm, Software en Windows Live Messenger) en voer dit installatie programma opnieuw uit !!!

Pfffff word hier echt niet goed van, ik dacht dat het nu wel goed zou komen had er alle vertrouwen in maar is niet gelukt dus.

Wat moet ik in vedesnaam doen om die msn op me pc te krijgen helpppppppppp

gr bailey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vraag me niet wat ik allemaal heb gedaan, want hij bleef maar zeggen dat messenger op me pc stond en ik kon steeds niks vinden, maar windows live essentials 2011 was wel terug in mijn software en daar kon ik opties uitschakelen, maar essentials is wel blijven staan.

Maar goed ik heb de 8.5 terug...................... dat is al winst!! Thnx kweezie!

Maar nu een volgend probleem waar het de vorige x ook mis liep....

Als ik me wil aanmelden zegt hij: Er is een neiuwere versie beschikbaar. Als je door wilt gaan moet je deze nieuwe versie installeren. Wil je dan nu doen? ....... Nee dat wil ik dus niet, maar als ik op nee klik krijg ik dus geen verbinding.

Wat nu te doen kweezie?????

Groetjes, Bailey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhhh Kweezie.....

Ben zelf aan het googelen gegaan en het is gelukt heb de 8.5 werkend!! Maar............ ik dacht dat dit de goede was, maar ik denk dat ik 1 nieuwere bedoel:hmmmm:. Ik dacht dus dat dat de live 2009 was die heb ik gedownload maar dan zegt ie weer er staat een nieuwere versie op je pc en ik had de 8.5 weer erafgegooid:adore:

Misschien heb je nog een tipje voor me;-) hoe ik dat het beste kan aanpakken.

Oke alvast bedankt en tot horens, Bailey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.