Ga naar inhoud

[OPGELOST] printer opnieuw installeren

Aanbevolen berichten

Gast sjalotje
Geplaatst:
en probeer je dan te installeren via de originele cd?

Ja,ik gebruik de cd bijgeleverd,en waar het de eerste keer wel meer lukte,dat mijn printer uit de pc is verdwenen ,is gekomen met systeemherstel toe te passen denk ik.omdat outlook blijft hangen bij het uitschakelen.

Geplaatst:

Als je de printer even lostrekt uit de pc (usb connector dan), je connect hem terug en je gaat naar "configuratiescherm" "systeembeheer" "computerbeheer" "apparaatbeheer";

Zie je daar met een geel uitroepteken/vraagteken jouw printer staan?

Zie je hem staan bij "configuratiescherm" "printers & faxapparaten"?

Gast sjalotje
Geplaatst:
Als je de printer even lostrekt uit de pc (usb connector dan), je connect hem terug en je gaat naar "configuratiescherm" "systeembeheer" "computerbeheer" "apparaatbeheer";

Zie je daar met een geel uitroepteken/vraagteken jouw printer staan?

Zie je hem staan bij "configuratiescherm" "printers & faxapparaten"?

Er staat een geel vraagteken voor Overige apparaten(pci simple comunications controller) er staat geen printer bij printer en faxen

Gast sjalotje
Geplaatst:
Kan je eens proberen met de nieuwste HP driver?

Deze staat hier; Downloads en drivers voor*HP Photosmart C4280 All-in-One

Het is de Basisdriver voor HP Photosmart die je nodig hebt. Lukt het installeren daarvan?

Die basisdriver geinstalleerd, tot waar ik de printer moet aansluiten en dat lukt niet,aangevinkt om later aan te sluiten,heb ik dan gedaan,maar ik zie geen printer ,ik heb ook het bericht niet gekregen,dat het apparaat gevonden is,ik geraak met de bassisdriver niet verder als met de cd installeren? Ik ben eens beter gaan zien bij apparaat beheer er staat wel een geel uitroepteken voor photosmart
Gast sjalotje
Geplaatst:

Eigenlijk lukt tot waar ik mijn printer moet aansluiten,nu heb ik aangevinkt later ,en dan zegt hij de installatie is voltooid(tot daar veronderstel ik)juist het zelfde als met de cd.

Gast sjalotje
Geplaatst:

Geachte

De printer werkt terug,met veel moeite en systeembeheer heeft mijn zoon het in orde gekregen.

hartelijk dank voor de informatie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.