Ga naar inhoud

mozilla firefox reageerd niet

adelaar27

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen, mijn mozilla firefox loop steeds vast, heb andere mozilla firefox gedownload maar deze loop ook steeds vast,elke keer als ik deze open om naar een website te gaan loop die vast en krijg te zien dat firefox niet reageerd. internet explorer is goed, maar firrfox loop steeds vast. BVD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder firefox en ruim het register eens op met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Dan kan je de nieuwste Firefox hier downloaden en installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb precies gedaan met ccleaner tot twee keer toe analyseren en schoonmaken daarna scan naar problemen--back up--ja--daarna fouten herstellen en eens overgedaan met regclean pro. pc opnieuw gestart,mozilla firefox gedownload en geinstalleerd,maar als ik firefox open en naar een website zoals startpagina.nl reageerd firefox niet en moet ik beeindigen.

internet explorer en google chrome doet het prima alleen firefox doet het niet,wat is er aan de hand?

kan iemand me helpen bvd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb precies gedaan met ccleaner tot twee keer toe analyseren en schoonmaken daarna scan naar problemen--back up--ja--daarna fouten herstellen en eens overgedaan met regclean pro.

Waarom heb je ook nog die regclean pro ingezet?

Als je reeds CCleaner (hebt) gebruikt, heeft die geen enkele meerwaarde.

Probeer firefox op te starten en als het niet lukt, moet je beeindigen.

Ga dan naar start - uitvoeren, typ eventvwr.msc en klik op OK.

Klik in de linkerkolom op systeem.

Klik bovenaan in het menu op beeld en kies voor filter.

Vink alles uit behalve waarschuwing en fout en klik op OK.

Klik bovenaan in het menu op actie en kies voor lijst exporteren.

Geef het bestand de naam SysLog en sla het op.

Onder mijn documenten staat nu het bestand SysLog.txt

Voeg dit bestand toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry ik ben maar een beginneling, ik heb u aanwijzingen gevolgd tot opslaan onder mijn documenten. zou u zo vriendelijk willen zijn om mij te kunnen uitleggen hoe ik deze opgeslagen bestand (syslog) moet toevoegen aan volgend bericht en wat moet ik een printscreen (ctrl+printscreen) maken om deze rechtstreeks te plakken of opslaan en zo invoegen in mijn bericht, zodat ik de knop van meer opties kan vinden. vriendelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.