Ga naar inhoud

Installatie Blue Stacks

Wits

Aanbevolen berichten

Gegroet,

Als ik Blue Stacks op mijn pc wil installeren krijg ik volgende melding:

Kan beschrijving voor gebeurtenis-id 1002 in bron MsiInstaller niet vinden.

De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om het bericht te kunnen weergeven, of u hebt niet de juiste machtigingen voor toegang tot de bestanden.

De volgende gegevens maken deel uit van de gebeurtenis:'PackageCode',",

HKLM\Software\Classes\Installer\Products\5DBE8E079C8785242BA00589CC0A000F,'(NULL)','(NULL)',","

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Windows Installer gestart en krijg bij installatie nu deze melding:

This application requires at least 2 GB of physical memory.','(NULL)','(NULL)','(NULL)','(NULL)',","

K heb nog 28GB vrije ruimte of gaat het over het RAM geheugen? Ik heb 1GB RAM. En zo ja, is er dan toch een mogelijkheid om te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Windows Installer gestart en krijg bij installatie nu deze melding:

This application requires at least 2 GB of physical memory.','(NULL)','(NULL)','(NULL)','(NULL)',","

K heb nog 28GB vrije ruimte of gaat het over het RAM geheugen? Ik heb 1GB RAM. En zo ja, is er dan toch een mogelijkheid om te installeren?

Jij hebt slechts 1 GB ram geheugen en om het programma te installeren heb je 2 GB ram nodig.

Als je het programma toch wil installeren, zal je op zoek moeten gaan naar een PC2-6400 (400 MHZ) geheugenmodule van 1GB en die bij in je pc stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jij gaat je naam alle eer aan doen en me daar bij helpen?

Zou leuk zijn maar als het te veel is ook goed, laat maar weten.

Waar kan ik een module vinden, online of gewone winkel?

En voor wat hoort wat, hoe kan ik jou bedanken? Dotatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De module die nu in je pc zit, is van Transcend en heeft als artikelnummer JM800QLU-1G.

Ook PC2-6400 modules van andere merken komen in aanmerking.

Je kan er altijd naar vragen bij de lokale pc boer of je kan ze online vinden.

Bij Interngeheugen voor 19 € + 4,95€ verzendingskosten

Bij 4Launch voor 14,50 € + 5,00 € verzendingskosten

Bij StoreTotal voor 13,99 € + verzendingskosten

Bij Otto's voor 13,32 € + 4,95€ verzendingskosten

En op Ebay natuurlijk.

Je kan ook een module van 2GB bijnemen maar die kosten dan wel meer.

En voor wat hoort wat, hoe kan ik jou bedanken? Dotatie?

Persoonlijk ben ik al tevreden met een bedankje (link rechts onderaan dit bericht)

Dit is een gratis forum maar als je wil, kan je een vrijwillige donatie doen.

Meer informatie vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hallo,

K heb een module van 2GB besteld bij MijnITshop. Prijs best ok, 23€ maar verzending heeft wel 2 weken geduurd.

Na een paar youtube filmpjes te hebben bekeken heb ik de module geïnstalleerd en mijn pc is nu aangenaam sneller. Bluestacksinstallatie ging ook vanzelf.

Nogmaals bedankt. Een donatie voor 3 Duvels is onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.