Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Recuva wat heerlijk dat er zo,n geweldig programma is dat bestanden die je kwijt ben door Chrash terug kunt halen.

Bij het downloaden van de nieuwste Itune 64 bit van Appel, liep de download vast. Verwijderd en opnieuw geprobeerd. Het zelfde. Daarna een eerdere versie geprobeerd. Ging goed, alleen toen ik de Iphone van mijn vrouw koppelde, kreeg ik een bericht dat ik de nieuwere versie moest gebruiken omdat deze niet geschikt was. Weer geprobeerd te downloaden, maar hij liep weer vast. Toen de oude versie verwijderd via de installer. Toen ging het mis. Ik kwam niet meer in Windows en ook niet via de veilig modus. Dus was er alleen nog de mogelijkheid tot herstel, dat ging ook niet. Dan maar via de gemaakte DVD herstellen. Alleen was ik toen al mijn bestanden kwijt.

Omdat ik de backup pas verwijderd had van de SD kaart, dacht ik misschien kan Recuva enkele belangrijke bestanden vinden. Geprobeerd en in 2e poging(uitgebreid) kreeg ik goed nieuws, het bleek dat er duizenden bestanden oke waren.

Net alles teruggezet. Min puntje zoveel bestanden die ik na moet kijken en opnieuw moet benoemen.

Ik kreeg Cabinet, 3 GGP, documenten, Exel Bit, FLV, Wave geluiden, WMV, Ping, Rar, PDF, OGG, MP4, JPG, en Gecomprimeerde mappen.

3GGP is denk ik video van mobiel, Ogg is van streaming radio, Wave is van geluiden denk ik(vogels).

De andere zijn foto,s of filmpes en excel is net als PDF ook bekend.

Maar wat nu met Cabinet, FLV en gecomprimeerde mappen? hoe krijg ik dat open en met welk programma.

Geplaatst:

Je hebt terug naar fabrieksinstellingen uitgevoerd neem ik aan ( via recovery dvd).

Dus moet je enkel nog eigen bestanden ( foto's, documenten, muziek, ...) terug vinden.

Al de rest zijn bestanden die er gekomen zijn tijdens de installatie van je vorige Windows en software, die terug zetten heeft geen enkele zin want software dien je toch opnieuw te installeren.

Volgens mij kan je Cabinet en gecomprimeerde mappen gerust overslaan, of het moet zijn dat je bepaalde persoonlijke bestanden zelf gecomprimeerd had.

FLV bestanden zouden filmpjes moeten zijn, kan je afspelen met Windows media player indien codec geïnstalleerd of met een flv- player.

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad de recovery DVD gebruikt. Mijn oude bestanden heeft Recuva juist gevonden op een SD kaart. Ik had die bestanden er 2x opgezet en 2x afgehaald omdat ik geen ander schijf of stick had wat deze bestanden kon opslaan. Omdat ik 2x heb opnieuw heb moeten beginnen. Ik heb inmiddels al vele mappen opgeruimd. Ik moet de codec nog installeren. Ik had ook een map met downloads, van toepassingen die ik had gedownload. Die kan ik niet terug vinden. Ik weet niet wat er in de gecomprimeerde mappen zit, ook niet of ik daarvoor een zip programma moet gebruiken om deze te openen.

Ik had de Recovery uitgevoerd via F9, maar dat ging niet goed. Veel problemen. Daarna opnieuw met de DVD. Ging goed, totdat ik Itune van appel ging downloaden. Daarna dus nog een x via de DVD.

aangepast door botak
exra info
Geplaatst:

Inmiddels Winamp geïnstalleerd en zie bestanden van OGG (streaming radio) en FLV bestanden zijn herkenbaar(waren gitaarlessen filmpjes). De gecomprimeerde bestanden zijn ook weer te openen en te herkennen. Zelf de keyboard file styles zijn terug. Geweldig programma. Cabinet zullen wel oude Windows bestanden zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.