Ga naar inhoud

(Error) PC blijft rebooten

ducati

Aanbevolen berichten

Geachte allen,

Sinds een lange tijd heb ik een probleem met mijn PC. Steeds als ik hem aanzet dan reboot hij zichzelf weer tijdens het opstarten van windows. De enige mogelijkheid om dan in de PC te komen is via safe mode. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd en ben op dit moment ten einde raad. Dit is wat ik geprobeerd heb:

1. eerst dacht ik dat het een virus was, ik heb met verschillende programma's proberen te zoeken maar niks gevonden (AVG, Norton etc.)

2. Windows 7 er volledig opnieuw opgezet maar dit had alleen een tijdelijk effect, er was wel verbetering ik heb ongeveer een dag gebruik kunnen maken van systeem daarna zelfde fout.

3. Alle drivers van videokaart en andere hardware opnieuw eropgezet (geen effect)

4. Temp. gecheckt d.m.v. Speedfan maar de PC wordt niet te warm, ook nog memtest gedaan maar ook die kon niks vinden op het geheugen.

Steeds als hij gereboot is en ik in safe mode komt dan komt de foutmelding: blue screen 1033

Hier de specificaties van de PC:

Moederbord: p5ql PRO

Processor: Intel DuoCore E8400

Memory: 4096MB

Videokaart: ATI Radeon HD3800

Windows 7

Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen!:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie!

@Dasle: Merk: Corsair (2x2GB)

@Kweezie wabbit: Automatisch herstarten heb ik uitgeschakeld.

Na een tijdje (5min) bevriesd het scherm met strepen erdoor heen. Af en toe komt het scherm weer terug ook met een melding rechts onder bij de pictogrammen met iets van Driver was recoverd... (verder kon ik niet lezen). Dan word het beeld weer zwart en gebeurd er niks. Ik heb toen een restart gedaan en nu start hij wel gewoon weer op naar windows en geeft dan deze probleem informatie:

Problem name: Bluescreen

OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1

Locale ID: 1033

BCCode: 116

BCP1: 856B6510

Files that help discribe the problem:

C:\Windows\minidump\102112-21013-01.dmp

C:\Users\Patrick\appdata\local\temp\WER-44725-0.sysdata.xml

Ik heb even bleuscreenviewer gedownload hier wat extra info:

Caused by driver: atikmpag.sys

Parameter 1: 0x864a9008

Parameter 2: 0x93f4686e

Parameter 3: 0x00000000

Parameter 4: 0x00000002

aangepast door ducati
Extra
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.