Ga naar inhoud

Foto Cd of DVD afspelen op een grote TV onduidelijk?

jempi25

Aanbevolen berichten

Beste,

Vroeger maakte ik voor mijn moeder schijfjes van foto's van haar, feestjes, verjaardagen.

Nu heeft ze 1 nieuwe TV en de beelden zijn niet meer om aan te zien?

Ze worden zo groot dat ze heel slecht zijn?

Thuis bij mij goede kwaliteit!

Wie weet hoe dit op te lossen en heeft tips?

greetz

jempi25

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien in u pc een betere video kaart steken speek dan van 1 gb maar das dan natuurlijk ook prijzig aan u de keus of u dat zoveel waart is

Ik zie niet meteen een verband tussen het plaatsen van een nieuwe videokaart in een PC en een probleem met weergave van foto's op een TV ?...:hmmmm:

Weet je het merk en de type-aanduiding van die TV ?...

Treedt hetzelfde fenomeen op wanneer je de foto's op een USB-stick plaatst (indien USB-poort aanwezig op de TV) ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn DVD speler mee gepakt en het beeld was duidelijk!

Dus dezelfde cd en het was goed.

Hoe kan dat en waarom zijn de foto's op mijn afgespeelde DVD speler kleiner van formaat dan als de cd afgespeeld wordt via de dvd speler van mijn moeder en hier onzuiver met lijnen schimmen in enz...

greetz

jempi25

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt dus niet aan de kwaliteit van de CD's/DVD's en heeft ook niet iets met de TV te maken.

Je kan misschien nog iets terugvinden in de DVD-speler van je ma (instellingen ?...), maar ik kom dus terug op mijn USB-stick als suggestie: gedaan met branden, veel betrouwbaarder, eenmalige aankoop, groter volume aan foto's op 1 medium...niets dan voordelen dus...je kan zelfs werken met een aantal mappen volgens onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.